Nou zoals de titel al zegt wie wil mijn pony als draagmoeder?? Ik vond het zelf een beetje rare vraag maar goed. Mijn moeder wil er wel een veulen bij maar ze wil hem niet houden en straks kunnen we hem niet kwijt enz.
Afspraken:mocht het zo zijn dat iemand haar wel als draagmoeder wil(ga ik eigenlijk niet vanuit) 1. Het dekgeld moet u zelf betalen. 2. Na een poosje als ze al gedekt is niet afhaken. 3. hier komt een contract over dat ík bewaar.
Info over Laila: Naam:Laila. Geb.D.D.:16 Okt. 1996. Vader:Onbekend. Moeder:Onbekend. Ras:ArabierxWelsh?(zo en zo veel arabisch bloed)
Ervaringen:gaat makkelijk op de trailer verkeersmak maar wel temprament kijkerig enzo,ze loopt momenteel L1+11 nog 2 wedstrijden en dan gaan we samen L2 starten,binnenkort gaan we naar de keuring aan de hand en onder het zadel ook gaan we aan dat a-bob ofzo meedoen.
Bouw:Laila is een iel en rank paardje beweegt heel soepel wijkt heel gemakkelijk heeft wel eens haar trekjes dat ze eens niet wil.
Karakter:Laila kan wel eens een gevalletje apart zijn maar is echt heel lief voor derest.Op de wedstrijden vind ze het binnenseizoen ineens weer heel raar en buiten vind ze het geweldig ik heb haar nu in een jaar tijd L2 startgerechtigheid.
Tijdens het rijden:Tijdens het rijden is Laila heel braaf af en toe wel eens gek maar dat hoort erbij vooral nu met het mooie weer ze buigt heel mooi af en de achterhand komt er al heel mooi onder ze krijgt echt zwoeng ik rij spring- carrousel- dressuur en jeugdstimuleringsplan les met haar en af en toe ook nog eens een extra privé les.
kijk even naar de foto's en je bent verkocht van haar lieve toetje(hoop ik)
Vind u dit een mooie merrie en wilt u er een veulen van hebben??meel of bel gerust: 0594-658906 of hieriziris@hotmail.com