Buitenritmaatje omg. Utrecht, Zeist of ander bosrijk gebied

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Onyx88

Buitenritmaatje omg. Utrecht, Zeist of ander bosrijk gebied

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 12:35

Ik zoek iemand die een paar keer met mij wil buitenrijden in het bos. Ik woon in een omgeving waar weinig bos is en waar je alleen langs de weg buiten kunt stappen. Daarom wil ik een trailer huren en er met mijn verzorgpony voor een paar keer ritten van 2 a 3 uur op uit.

Ik durf alleen niet in m'n eentje buiten te rijden omdat hij soms wat nerveus en rennerig is. Hij is verder wel helemaal verkeersmak. Het is een halfinger ruintje van 11 jaar.

Het gaat mij voornamelijk om het gezelschap, het is fijn om lekker te kletsen tijdens het buitenrijden maar ik mis ook een stukje buitenrij ervaring en daarom lijkt het mij handig om er iemand bij te hebben die vaak in die omgeving rijd en de weg een beetje kent enzo.
Laatst bijgewerkt door gomir op 03-05-06 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto verwijderd

DianneM

Re: Buitenritmaatje omg. Utrecht, Zeist of ander bosrijk geb

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 16:57

Hee, ga je een keer mee naar het Amsterdamse bos? Mijn paardje staat vlak bij Aalsmeer, ik woon in Alphen aan den Rijn. Ook de Vlietlanden is redelijk in de buurt, evenals het strand van Wassenaar en Katwijk

Groetjes Dianne

Onyx88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-06 10:26

Mag daar nu nog wel gereden worden? Het strand van Wassenaar en Katwijk? En waar zou ik naartoe kunnen rijden om de trailer neer te zetten enzo? Kan dat misschien bij jouw stallen? Dan kan ik namelijk even uitrekenen hoe veel kilometer het zal zijn en vragen of mijn vader het niet te ver vind om te rijden

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 16:02

In het Amsterdamse bos is een manege (weet de naam even niet) daar hebben ze ook trailerparkeerplaatsen. Vanaf mijn stal is het 10 minuten met de trailer naar het Amsterdamse bos.

Op het strand mag je dacht ik overdag wel in Katwijk, maar niet in Wassenaar maar dat weet ik niet 100% zeker, wel dat je na 19.00 uur het strand op mag met je paard.

In de Vlietlanden (Voorschoten/Leidschendam) kan je ook gemakkelijk je trailer kwijt, op een grote parkeerplaats.

Eventueel kan ik ook mijn vriendin meevragen, die is oko vaak in voor een buitenritje en die rijdt ontzettend vaak buiten.. Zeker elke week.

Onyx88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-06 20:05

Dat vind ik wel gezellig! Ik zat erover te denken om een keer op een woensdag of een maandag te gaan. Komt dat uit en zo ja hoe laat?

__Suzanne__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 22:09

Hoi! Mijn paard staat tussen Maarsbergen en Leersum, aan de rand van het bos. Als je een keer mee wilt rijden, stuur je me maar een pb!

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 22:29

Dan moet ik een keertje vrijvragen, want ik heb een 40-urige werkweek De aankomende 3 weken kan ik geen vrij meer nemen, daarna weer wel..

Onyx88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 19:01

In week 22 weer wel of dan ook nog niet?

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 22:25

ik zal even morgen op de kalender op mijn werk kijken, ik dacht namelijk dat het dan wel kan

Onyx88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 22:29

Dat zou heel mooi zijn! Dan hoef ik alleen de trailer nog te huren en een paar andere dingen te regelen. Moeten we eigenlijk nog een stukje door woonwijken en andere 'enge' zaken? Hij kan soms rare sprongen maken. Zaterdag is hij nog voor een vrachtwagen gesprongen, ik schrok me kapot!

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 23:18

in de vlietlanden en het amsterdamse bos zeker weten niet, de rest van de plaatsen weet ik niet zeker..Ik zal ook nog een trailer moeten regelen

Onyx88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-06 12:17

Weet je daar eigenlijk de weg? Waar gaat jouw eigen voorkeur naar uit? Wat vind je het leukst/handigst om te gaan rijden?