Ik ben opzoek naar een goede zadelmaker, ik heb een jaar geleden een zadel bij divoza gekocht, maar omdat het helemaal niet goed meer op mijn pony ligt, wil ik er een goede zadelmaker naar laten komen kijken.
ik zou je nicole verwij aanraden. zij is een onafhankelijk persoon. ze vult zadels op en past ze aan maar verkoopt zelf geen zadels. ze vult het zadel terpllekke op zodat je gelijk je zadel weer terug hebt. en ook zodat het zadel op de beste manier word aangepst/opgevuld. je kunt me een pbtje sturen voor haar telefoonnummer.
Toevallig hebben wij vanmorgen van Rijs gebeld en hun doen het niet meer, ze hebben het te druk
Dat meen je niet Mars!! Toevallig zijn ze bij mij vorige week donderdag geweest om naar mijn zadel te kijken. Kon hem vrijdag alweer ophalen, maar heb ik nog niet gedaan. Ga hem morgen even halen. Ben blij dat ze bij mij al geweest zijn....
Banjer
Lid Nieuwsredactie
ik weet niet waar in zuid-holland je woont anders weet ik nog iemand die in de buurt van leiden woont, ben er zelf super tevreden over! pm me maar als je daar wat aan hebt.
Hans Zuidweg en John Kool van BestFit zadelservice in Hilversum. www.bestfitzadelservice.nl uitstekende service, aardige mensen (wel eerlijk, moet je tegen kunnen!), komen op afspraak door het hele land heen. doen gebruikte zadels, leveren nieuwe zadels en doen onderhoud (zoals bij jou het geval is!). succes!