Gez. Paardentaxi omgeving Deventer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tsikala

Gez. Paardentaxi omgeving Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 19:06

Hallo,

Ik had even een vraagje, mijn merrie is vandaag hengstig geworden en moet volgende week een avond naar de hengst gebracht worden, ze wordt daar gedekt en gaat gelijk weer mee terug naar huis. Nu zocht ik een paardentaxi die wel een avondje met ons mee wil. Het gaat om een D-pony, staat heel rustig op de trailer. Het gaat ongeveer om een afstand van 132 km. De merrie staat in Terwolde (ligt tussen Deventer en Apeldoorn) en moet naar de Beemster (richting Purmerend) en daarna weer terug naar Deventer. Het hoeft niet perse een echte paardentaxi te zijn, als iemand zin heeft om een avondje met ons mee te gaan, dan zou je me een groot plezier doen. Ik betaal natuurlijk de rijkosten.

Als je wat weet of zelf wel zin hebt om mee te gaan, stuur me dan een pb'tje.

Alvast bedankt!

Gr. Melina

ps. het geeft niet als je wat later reageert, want als ik voor volgende week geen vervoer heb kunnen regelen, dan wacht ik op de volgende hengstigheid.

DunjaR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 20:36

Tsikala

Re: Gez. Paardentaxi omgeving Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 20:58

Hee bedankt Dunja! Ga ze eens even doorspitten... Ik heb wel gezocht naar paardentaxi's, maar heb er nog geen in de buurt kunnen vinden. Misschien heb ik wat aan deze links.

Ik laat Saké morgen ochtend even opvoelen door de DA, dan kan zij precies bepalen wanneer we haar het best kunnen brengen (het eitje goed is) en dan laten we haar dekken op het juiste moment (dus meeste kans op dracht) en dan nemen we haar weer mee. Als het deze hengstigheid niet lukt, breng ik haar de volgende keer de gehele hengstigheidperiode naar de Kossack, maar ik probeer het eerst zo.

Gr. Melina

Imker

Re: Gez. Paardentaxi omgeving Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 12:00