ik ga in juni naar zuid-beveland en wil graag wat ruitershops bezoeken... moet nog wat spulletjes (o.a een bit) voor mn trekknol hebben en hoop daar wat te vinden.. op internet kan ik niet aan adressen veel vinden, wie weet nog shops om mijn lijstje aan te vullen?
Er zit een ruitersportzaakje in Heinkenszand ( van der Sluis ofzoiets??) en het ruiterhuis in Yerseke. In Vlissingen heb je ook nog Poppe die wat paardenspulletjes verkoopt, maar dat is echt zeer minimaal. En daarnaast ook niet op Beveland. Maar bij de Kroo en Sinke kun je je wat meer uitleven hoor! (hoewel beiden ook op Walcheren zitten)
In elk geval de helft van het jaar als de toeristen weer naar huis zijn. OK, de echte Zeeuwen zelf zijn dan nog onverstaanbaar, maar toch...
Hou er rekening mee dat 't Zeeuwsch Ruiterhuis verhuisd is en nu aan het randje van Yerseke zit. In elk geval minder groot dan 'ie was, wel erg vol, dus misschien dezelfde hoeveelheid spullen als eerst?
waarom staat dit trouwens bij Bokt International? Zeeland is echt bijna Nederland hoor!
I know.... maar dacht... dit is in ieder geval een plekje voor vakanties...had geen idee waar ik het anders kon plaatsen, ben nog steeds een beetje de weg kwijt opbokt:P
ja zeker...baarland ligt alleen in de zak van zuid-beveland...ik woon aan de rechterkant van het kanaal door z-b... Maar ik weet de ruitershops wel te vinden...zowiso het zeeuwsruiterhuis, de kroo, en die in Heinkenszand...
17 juni is nl schaapscheerdersfeest in Nisse, dat is vlakbij Baarland...dan moet ik ringrijden. Het is een groot evenement...en ik weet zeker dat je het leuk ga vinden..er zijn oa ook trekpaarden shows!
grrr ik ben er van 23-30 juni...wat jammer, het klinkt echt ontzettend leuk!!!:D hmmz.. tis dat het zo ver rijden is, anders had ik voor een dagje heen en weer gecrossed