Gratis vakantie in bosrijk Emsland ... Wie ??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lageveld

Gratis vakantie in bosrijk Emsland ... Wie ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 01:30

We wonen momenteel in een soort boerenwoning vlak buiten het leuke plaatsje Lähden in een bosrijke omgeving in Emsland. (Duitsland)

Bij het huis zit ook een soort blokhut, die geschikt is (of te maken ) voor vakantiebewoning voor 2 personen. We denken hierbij momenteel aan bijvoorbeeld twee jeugdige vrienden of vriendinnen met een beetje avontuurlijke aanleg die ook nog eens (b.v. voor 1 of 2 uur per dag) van aanpakken weten. Daarvoor is de bewoning van de blokhut dan gratis.

Het is maar een basis-idee, maar ik wil graag weten of er interesse voor bestaat.
Paard/pony meenemen is eventueel ook bespreekbaar.

Voor details kan ge-pb't worden. Vragen van algemene aard graag via het forum zodat anderen ook een idee kunnen krijgen van de mogelijkheden en onmogelijkheden

slaatze

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 09:42

Voor hoeland zit je aan te denken en wat voor werk verwacht eje van de personen die er komen?

Riddikulus

Re: Gratis vakantie in bosrijk Emsland ... Wie ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 15:44

Zelfde vragen eigenlijk. Wat wordt er precies bedoeld met werkzaamheden?

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 18:36

Is er een reden dat er vrienden of vriendinnen staat ,mag het ook een mix van beide geslachten zijn?

lageveld

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-06 00:34

Mix is ook geen probleem Ellende
Wat de werkzaamheden betreft: Dat is gewoon een kwestie van overleggen en aangepast aan de mogelijkheden van de gasten. Het moet gewoon een beetje leuk blijven voor beide partijen. Geen wilde voorstellingen van slavenarbeid dus

Voorbeeld: We zijn nog erg druk met het huis en de weides, en daardoor dreigt het onderhoud van de tuin een beetje in het gedrang te komen. Beetje onderhoud/aanleg zou een idee zijn.
De blokhut zelf kan wel een verfje gebruiken ook bijvoorbeeld, maar dit zijn gewoon dingen die me nu even te binnen schieten.

Werk met de pony's bijvoorbeeld is er ook in de komende tijd. (keuringsklaar maken) enz. enz.
En wie weet hebben gasten zelf goede ideeën. Wie weet vind iemand het wel leuk om een keer te koken of zo (en dan ook voor ons ) enz. enz.

Ik heb twee verzorgsters van de pony's destijds nog in Nederland beloofd dat ze een week konden komen vankantie vieren. Die zijn 13 en 15 geloof ik. Van daaruit kwam eigenlijk mijn gedachte om dat wat uit te breiden.