ruitersportzaak omg. apeldoorn-deventer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

odetteke

ruitersportzaak omg. apeldoorn-deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-06 09:14

Ik hoop dat dit het juiste forum er voor is, en zo niet, dan merk ik het wel. Ik ben op zoek naar een ruitersportzaak in de omgeving [***]-apeldoorn met een redelijk uitgebreid assortiment. Ik heb er op internet wel een paar gevonden, maar ze zijn allemaal redelijk ver weg en ik vind het zonde om voor niets zo'n eind te gaan rijden. Hebben jullie enig idee?

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 09:19

Vrielink aan de Zwolseweg in Apeldoorn: www.vrielink.biz

In Heino zit Horsepower, maar dat is idd een eindje weg.

odetteke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-06 09:29

Op de site van vrielink zag ik vooral dure merken staan, is het ook een erg prijzige winkel?
En horsepower, is die zaak een stuk groter als bijvoorbeeld vrielink?

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 09:34

Horsepower zit een een soort loods, doet groter aan dan Vrielink maar volgens mij verschillen ze qua grootte en assortiment niet veel.

Vrielink heeft over het algemeen wel wat exclusievere (lees: duurdere) spullen, maar niet alles is duur. Ik heb er laatst een geweldige fleecedeken met hals voor 42 euro gescoord. En mijn helm (Casco New Master) is bij Vrielink ook een stuk goedkoper dan bij Horsepower (om maar een paar voorbeelden te noemen).

Ik kom eigenlijk bij allebei wel regelmatig, hangt er net van af wat ik moet hebben.

Angeliekje

Re: ruitersportzaak omg. apeldoorn-deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 09:37

Vrielink is idd een beetje een prijzige winkel. Ik woon zelf in Apeldoorn, en als ik spullen nodig heb dan ga ik naar de Divoza in Heteren of naar Het Molenhuis in Loenen: http://www.hetmolenhuis.nl/. Bij het molenhuis liggen de paardenspullen op een zoldertje en je moet echt zoeken naar de spullen die je nodig hebt.

odetteke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-06 09:42

De divoza is wat ver weg, dat is 60 kilometer van mijn huis ongeveer.

En welke van de winkels kunnen jullie me aanraden voor rijschoenen? Ik had al wel fijne gezien bij Daaleman in Empe maar ik wil toch nog even verder kijken omdat ik het liefst rijschoenen met veters heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 23:49

RUI --> EA GZ DI.

Kijk ook eens in het sticky bovenaan dit forum

odetteke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 09:36

Omdat er nog geen antwoord voorbij was gekomen: welke van de winkels kunnen jullie me aanraden voor rijschoenen?

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 09:41

Sorry, ik zou het je niet kunnen vertellen aangezien ik met kisten rijd. En daarnaast heb ik schoenen van Mountain Horse, die heb ik via internet gekocht (mijn eerste paar van hetzelfde type had ik bij een ruitersportzaak in omgeving Utrecht gekocht).

Mij lijkt de Ariat overigens wel wat. En volgens mij verkoopt Vrielink die. In de verdere directe omgeving van Deventer en Apeldoorn weet ik geen ruitersportzaken. Misschien Heja in Garderen nog?

IVfotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 15:13

ik heb mijn schoenen bij vrieink gekocht
het is van het merk aigle.
ik weet niet meer hoe duur ze waren.
ik vind ze echt geweldig zitten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 17:18

Het hangt er natuurlijk een beetje vanaf wat je wilt en of je advies belangrijk vindt of niet. Wil je goede service dan zou ik ipv naar Heino nog even 10 min verder rijden naar v Leusen in Dalfsen.

Vrielink ben ik verder niet echt bekend mee.