De stal waar mijn twee-jarige hengst op dit moment in de opfok staat, gaat er mee stoppen.
Nu wil ik me wat oriënteren, of er misschien een mogelijkheid is om hem meer in de buurt van mijn woonplaats de kunnen stallen. Ik woon zelf in Den Haag, het gaat om een tweejarige hengst (geboren 29-06-2004)
Mocht je wat weten of bied je zelf een opfokmogelijkheid aan, laat het mij even weten in het topic of via pb.
www.devrijhoeve.nl Ik geloof alleen dat je met een 2 jarige hengst, na het weideseizoen weer weg moet, omdat het anders teveel wordt om de hengsten 's winters van de bak naar de stal te brengen, en de paarden mogen niet uit het koppel gehaald worden. Je mag er uiteraard wel bij.
Onze 2 jarige hengst staat op het Parade Paardje (www.paradepaardje.nl) in de Woerdense Verlaat. Ik kom zelf uit wassenaar, het is voor ons ongeveer 3 kwartier rijden, ik weet natuurlijk niet of je dat te ver vind. Maar ik ben tot nu toen erg tevreden, erg aardige mensen! En de paarden mogen uit het koppel gehaald worden.
Ik weet ook nog een heel goed adresje. Deze mensen zijn net begonnen en hebben het echt super profesioneel aangepakt. Ik heb er mijn tweejarige merrie staan en tot nu toe niets dan lof!!! Kijk maar eens op www.anicare.nl