Wie wil er op ons huis passen en op 5 paarden, de kippen verzorgen en om en rond het huis het e.e.a. bijhouden. Wij zoeken iemand voor de eerste weken in juni. We hebben een buitenbak, een sauna en wonen op het platteland. Kosteloos, wie o wie?
in welke plaats woon je idd? hoeveel weken ga je weg? wat moet er in die tijd met de paarden gebeuren? heb je nog een boxje of stukje land vrij zodat ik mijn eigen paard kan meenemen?
Natuurlijk screenen wij en checken wij e.e.a. Ook kennismakingsgesprekken. En natuurlijk er bestaan *Gekken*, maar toch niet alleen maar! En over dat eng vinden Supertygetje, ik vind veel dingen eng. Toevallig heb ik wel m'n partner van internet gepukt waar ik al jaren mee samenwoon! Wie niet waagt, die niet wint ....
Ik zou het alleen niet zo'n prettig idee vinden om iemand alleen met al jouw spullen achter te laten. Ik zou dan iemand die ik heel goede kende vragen.
ik heb ook wel interesse samen met een vriendin van mij, waar zitten jullie in overijssel? En wat verwachten jullie precies van de persoon die jullie zoeken? En voor wanneer tot wanneer?