Wie weet plekke waar men buikdans &/of streetdance kan l

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AlexandraM

Wie weet plekke waar men buikdans &/of streetdance kan l

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 00:52

hoi hoi ik weet geen betere titel dus als iemand het wel weet...vooral de moderators verander geruts *zeg mij dan wel hoe het voortaan heet* tevens wist ik ECHT NIET maar ik dit moest plaatsen dus zou het verkeerd staan sorry ervoor en verplaats maar gerust * ook dan even laten weten waar*

ik woon in landgraaf en zoek in en rond landgraaf plekken waar men buikdanslessen heeft en plekken waar met streetdance lessen geeft..

ik had laats een paar gevonden maar op de donderdag en dan ben ik al volgeboekt met werken en paardrijden...
ik zit er namelijk over te denken deze 2 dansen te gaan leren...maar vind dus niks...en het is dus beetje afhankelijk van de dagen, tijden, prijzen en plaats....

iedereen die in en rond landgraaf iets weet laat even horen! liefst met site of iets...
alvast bedankt

AlexandraM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 09:28

niemand ook maar iets??? of iemand kent die het doet in de buurt? en het mij ff door kan geven!?
ik weet namelijk echt niet hoe ik erachter kom waar iets is..via internet is het niet echt super...dus als iemand nog sugestie's heeft hoor ik graag

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 10:39

Dit hoort hier inderdaad niet, dus ik TEM even voor je.

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 11:06

--> GEzocht diensten

Poenarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 11:13

Streetdance is een meer beoefende sport dan buikdansen, deze zijn dus wel te vinden- maar ik woon niet in Landgraaf.
Ik zou dus gewoon even je ogen beter open doen.

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 11:15

Streetdance vind je bij veel sportscholen... Vooral bij wat grotere scholen. Buikdansen zal lastiger worden, ik vrees dat je daar niks in vind.

snoetie

Re: Wie weet plekke waar men buikdans &/of streetdance k

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 14:53

ehm bij Benito Dean?? heeft eerst in waubach gezeten, der ste uhl, heeft nou een andere locatie dacht in heerlen of brunssum. [daar heeft ook die van chipz gedanst geloof ik]

een vriendin van mij doet ergens streetdancen in kerkrade, bij interesse kan ik dat wel even navragen.

en op Eijkhagen locatie graafstraat geven ze jazzballet les, maar weet ik niet of ze daar ook streetdancen doen. Slide heet dat

op eijkhagen college locatie eijkhagenlaan geeft swing inn ook les. Swing inn ligt ook in heerlen. ze geven volgens mij ook les op de speurneus [basisschool in waubach] maar weet ik niet zeker. [www.swing-inn.nl]

ik het glaspaleis in heerlen geven ze allerlei soorten dansen dus misschien ook wel buikdans.

AlexandraM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 18:23

hey dankje zal eens navragen dan en ja da van kerkrade erg fijn als je dat wilt doen...ja slide ken ik heb ik aantal jaar gedanst geven de geen streetdance zover ik weet...en wat betreft buikdansles ik weet dat er in cafe de nor (heerlen centrum) les word gegeven maar uiteraard verschillende tijden en dagen en verschillende niveau's en dr is maar 1x in de week voor beginners (ja nog 1 ofzo maar dan zit ik tusssen kindjes van 6 jaar) en die donderdag en vooral die tijd kan ik dus niet omdat ik ook 1x in de week op manege rijd en die kan ook niet verzet worden...

nogmaals al heel erg bedankt!