aangezien de paarden op stal nu kuilgras krijgen en mijn pony dit eigelijk niet mag hebben ben ik op zoek naar wat kleine baaltjes hooi. het gaat dus ook niet om een grote hoeveelheid, maar ik gok zo'n 6 baaltjes per maand.. het liefst wat ouder hooi maar dit hoeft niet. het moet wel in de buurt zijn, dus omgeving Heerhugowaard/Alkmaar en omstreken.
sorry hoor, maar wat voor hooi is dat dan in hemelsnaam waar je máár 2 euro voor betaald?? of zijn de balen kleiner dan de normale maat van een kilo of 18 á 20?
ons hooi is prima hoor en tja als het van het eigen land af komt is het vaak goedkoper. dus als je interesse heb pb ik je het telefoon nr van de eigenaar. Stro heeft ze ook te koop voor 2 euro per baal als ik het goed heb
ik wacht het even af, mn pony loopt inmiddels weer helemaal goed dus denk dat het kuilgras misschien even wennen was, mocht ik toch willen overstappen op hooi zal ik het waarschijnlijk wel bij jou willen halen jennifer, maar dan pm ik je wel
2 / 2,5 euro is idd normaal Behalve als je het bij een agri centrum haalt. Dan ben je 3 á 4 euro kwijt. Je kan het beste bij een boer halen!(wij hebben nu normale formaat balen van 2, 25 euro bij een particulier vandaan in Huiwert)