MODEL M/V 26 t/m 35 + PAARD natura/recreatie/country/western

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

shabbay

MODEL M/V 26 t/m 35 + PAARD natura/recreatie/country/western

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 14:00

Voor mijn afstuderen van de opleiding Grafisch Vormgeven ben ik bezig met het opzetten van een fictief paardenmagazine genaamd HorseSense. Natural Horsemanship is een rode draad van dit tijdschrift met daarbij ook veel artikelen over cultuur, historie, verzorging, het buitenleven en natuurlijk alles gericht op paarden.

Voor mijn campagne ben ik nog op zoek naar een beeld, foto. Voor op de poster, advertenties, website e.d. Deze moet ik zelf gaan maken.

Daarom ben ik opzoek naar modellen (paard+ruiter)!!!

Om een idee te geven van de campagne:
"In de eerste plaats moet het tijdschrift kwaliteit uitstralen maar ook een bepaalde stoerheid. Dit wil ik ook terug laten komen in de vorm van alle uitingen. Ik wil voor de communicatie uitingen beelden gebruiken die de levensstijl van de doelgroep omvat. Een beeld van een persoon met paard in natuurlijke omgeving alleen in andere standpunten / situaties. Ook de cover van het tijdschrift moet terug komen. Deze moet herkenbaar worden bij de doelgroep. De combinatie van cover en sfeerfoto geeft ook gelijk een bepaalde waarde/indruk mee over het tijdschrift. Ik wil het tijdschrift gaan over brengen als een lifestyleblad. De gekozen titel is ‘Horsesense’. "

" ‘A way of living’ zal een pay-off worden van de campagne. Het tijdschrift richt zich op mensen die paarden en alles daar omheen als hun levensstijl zien. Ze staan er mee op en gaan er mee naar bed. De doelgroep zal deze pay-off in combinatie met de titel en het bijpassende beeld direct aanspreken. Het concept is dan ook dat de doelgroep zichzelf terugziet in de situatie, en zich kan vergelijken met het persoon op het beeld. De tekst moet daarop goed afgestemd zijn. Het beeld en slogan
‘a way of living’ moeten elkaar aanvullen en versterken. De doelgroep moet het idee krijgen dat Horsesense exclusief voor hun is. "

Ik zoek iemand, of als je het samen met iemand wil doen, die zich kan vinden bij dit concept. De foto zou ik graag maken in een natuurlijke omgeving, bos, heide en als er water bij zou zijn waar het paard in zou durven staan (hoeft echt niet meer dan 20 cm ofzo zou helemaal geweldig zijn.)

Kleding van de ruiter moet ook passen binnen het concept - wax kleding, stofjassen, stoere leren laarzen, hoed...kleding van de bekende outdoor merken.

Ras van het paard maakt niet veel uit. Lange wapperende manen doen het altijd goed op foto's dus dat is wel een pre. Je moet er wel rekening mee houden of je paard een fotoshoot aankan (duurt max. 2 uur). Heeft hij genoeg geduld, voldoende conditie. Het zou leuk zijn als je rijdt met een australian stock, western, barefoot of dergelijk zadel.

Ik kom natuurlijk naar jou toe, zodat je niet met je paard hoeft te gaan slepen. Ik woon in Zwolle en ben best bereid een goed uur te rijden, maar uithoeken als zeeland, topje noordholland, zuid limburg wordt net iets te gek. Bij Veluwe zou super zijn, ook kwa omgeving.

Natuurlijk krijg je zelf de foto's op cd thuisgestuurd, die je voor alle doeleinden mag gebruiken.

Zelf zal ik de foto's nooit openbaar maken of voor publiciteit doeleinden gebruiken. Het is dus alleen voor mijn FICTIEVE tijdschrift. Er staat verder ook geen vergoeding tegenover.

Ik hoop dat ik zo genoeg informatie heb gegeven. Maar ik begrijp het goed als je nog vragen hebt. Deze kun je me hier op het forum stellen.

Mocht je geinteresseerd zijn, of iemand kennen kun je me ook een mailtje met foto van jou en je paard sturen naar fleur_veldkamp@hotmail.com. Met ook een omschrijving van de omgeving of mooie plek waarvan je denkt dat het geschikt is.

Alvast heel erg bedankt!

gootje2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 19:51

hhmm zou t supergraag willen doen en heb hoed..sjaaltje..laarze... western/australian stock sadle en een tinker met grote sokken en lange manen maar ik ben helaaas te jong..(14)

shabbay

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 19:53

helaas jammer voor ons beiden! heb heel gericht mensen uit die leeftijd nodig omdat dat de doelgroep van het tijdschrift is.....

DianneM

Re: MODEL M/V 26 t/m 35 + PAARD natura/recreatie/country/wes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 22:56

Afbeelding

Citaat:
Kleding van de ruiter moet ook passen binnen het concept - wax kleding, stofjassen, stoere leren laarzen, hoed...kleding van de bekende outdoor merken

Ik heb wel een stoere bodywarmer, rij met lange leren western chaps, heb wel een western (australische leren) hoed.

Het Amsterdamse Bos is op 10 trailerminuten van onze stal vandaan.. Hier zijn brede ruiterpaden, veeel bomen en ook een doorwaadbare plas waar je met je paard in mag.

Ik ben trouwens 25 jaar, over een kleine 2 maanden 26 Mijn paardje is voorzien van lange manen, eventueel wapperend met een beetje wind Ik rij zowel met een Barefoot Cheyenne als met een Barefoot Nevada (westernmodel). Mijn paardje staat in een kudde van 4 op een onbemeste weide.

Quarterh0rse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 11:07

Ik heb evt wel foto's voor je die je mag gebruiken van onze veluwe vakantie.
Word gereden op een appaloosa en een tinker met een hoop behang.
Er word gereden met een touwhalster, westernzadel en ik heb op sommige foto's een hoed op.
Foto's zijn van goede kwaliteit en scherp.
Pb maar als je het wat vind.

shabbay

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 11:19

bedankt voor jullie reacties! ik ben op moment bezig met een schets maken van het beeld dat ik in gedachten heb. Het is ondertussen iets aangepast omdat het concept dan beter overkomt. Het is nu geworden een close-up van het paard zn hoofd (eigenlijk zn neus alleen, dus niet zn hele hoofd), hals met op de achtergrond een persoon die komt aanlopen....vanuit een scheve hoek....

Quarterhorse ik ben toch erg benieuwd naar de foto's, ik ben namelijk nog op zoek naar dat soort foto's voor bij een artikel over een ruiter route. Ik pb je even!

Mer1980

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 18:23

ik heb een merrie en veulen staan misschien wel leuk voor deze periode

shabbay

Re: MODEL M/V 26 t/m 35 + PAARD natura/recreatie/country/wes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 22:51

Hey Merilyn
ja zeker erg leuk, lief en vooral schattig

helaas valt dat niet binnen mijn concept, en dat is wel belangrijk in de reclame