Kunstof beslag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Inge

Kunstof beslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 10:56

Ik ben op zoek naar een hoesmid in de regio zeeuws vlaanderen of in de buurt die met kunstof beslag beslaan of bereid zijn dit te leren.

melody2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 11:08

Heb je hier zelf al ervaring mee?
Mijn hoefsmid is net geweest en die is zeer negatief over kunststof beslag. Zijn eigen pony's gingen er kreupel van lopen.
Nu vraag ik mij dus of of jij al positieve ervaringen hiermee hebt, aangezien ik er zelf totaal niet mee bekend ben.

_Inge

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 11:25

melody2 schreef:
Heb je hier zelf al ervaring mee?
Mijn hoefsmid is net geweest en die is zeer negatief over kunststof beslag. Zijn eigen pony's gingen er kreupel van lopen.
Nu vraag ik mij dus of of jij al positieve ervaringen hiermee hebt, aangezien ik er zelf totaal niet mee bekend ben.

bij ons op het draversforum zijn er een aantal die al even kunstof beslag hebben.
Die zijn er zeer tevreden over, in het begin moet je paard wennen dus loopt hij of zij een beetje moeilijk misschien maar hun vinden allemaal dat het zeer fijn is.

De meeste hoefsmids zijn er jammergenoeg ook een beetje negatief over omdat ze het oude willen houden zeker??

Kijk hier anders even: http://www.easywalkerhorseshoes.nl/index.html

naiade

Re: Kunstof beslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 11:34

Een pony bij ons op stal heeft het en zij zijn zeker tevreden.
Ik vind het erg prijzig, vooral omdat ik meerdere paarden heb is het dus helaas niet te doen maar anders zou ik het best eens uitproberen.

Bianca6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 11:39

Ik heb alleen maar heeeeeel veel goede ervaringen met easy walkers (die bedoel je toch?) Ik heb ze nu 2 jaar onder mn oude paard met zware artrose en ze bevallen geweldig!!!! Zij loopt juist niet kreupel door dat beslag. Misschien kun je iemand vinden via mijn hoefsmid (www.hoefsmederijstefanieboon.nl)

_Inge

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 12:47

atreyuevita schreef:
Ik heb alleen maar heeeeeel veel goede ervaringen met easy walkers (die bedoel je toch?) Ik heb ze nu 2 jaar onder mn oude paard met zware artrose en ze bevallen geweldig!!!! Zij loopt juist niet kreupel door dat beslag. Misschien kun je iemand vinden via mijn hoefsmid (www.hoefsmederijstefanieboon.nl)

ja die bedoel ik.
Thnx voor de link zal is informeren , ik hoop eigenlijk dat mijn eigen hoefsmid zich erin wil verdiepn.
Maar ja dan wil ik hem eerst is laten beslaan door iemand die het al goed kan, dan kan hij het is zien.