Wie kent deze man (paarden magnetiseur etc)?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

samirah

Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Wie kent deze man (paarden magnetiseur etc)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 12:46

Een vriendin van mij heeft problemen met haar paard en heeft zich laten vertellen dat ene Wim de Jong haar zou kunnen helpen. Hij schijnt magnetiseur te zijn en blokkades bij paarden te kunnen opheffen.
Mijn vriendin zit het niet meer zitten en heeft haar hoop op deze man gevestigd.

Ik voel met haar mee, maar de naam van die man komt me bekend voor en ik weet niet meer waarvan. Er staat me iets van bij dat hij niet zo positief bekend stond.

Ik meen dat ik zijn naam weleens op bokt voorbij heb zien komen. Ik heb zo'n bang vermoeden dat er een grote kans is dat ze zich laat belazeren door deze man. Ik zou dat zonde vinden want ze wil echt het beste voor haar paardje.

Als iemand hem kent zouden jullie mij dan een pb'tje met meer info willen sturen.
Alvast bedankt voor jullie moeite.

zigranta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 23:29

Ik ken hem en heb goede ervaringen met hem,maar ja wat zijn je verwachtingen?Misschien is het makkelijker om hem gewoon te benaderen?groetjes

samirah

Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 02:43

Je hebt gelijk zigranta, gewoon benaderen is het makkelijkste.
Maar als je niet weet hoe of wat van iemand vindt ik het nogal wat om een voor mij vreemd iemand bijv mijn paard of dat van mijn vriendin te laten "behandelen" In dit geval gaat het over het paard van mijn vriendin en neemt zij de eindbeslissing en niet ik.

Ik wil dan graag wat meer over die persoon weten, voordat ik diegene aan het paard laat komen. Niet lelijk bedoeld, maar hoor graag meerdere ervaringen van mensen hetzij positief of negatief.
Als je me uit de droom kan helpen dan graag.

zigranta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 22:52

Mijn paarden zijn in ieder geval nooit slechter geworden door een behandeling.Hij kan niet alles oplossen maar is daar altijd wel eerlijk in.Hij is altijd recht door zee en de kosten vallen ook heel erg mee.(he dat rijmt!)Rambo007 hier op bokt kent hem ook misschien kan zij je nog wat meer vertellen.Anders kontakt leggen vragen naar de kosten en dan wat besluiten?

samirah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-06 19:47

Ik zal Rambo007 eens een pm sturen en om info vragen.

Als je mij aan de gegevens kan helpen om kontakt te leggen graag. Ik hou er niet van te roddelen achter iemand's rug om, ookal ken ik de persoon in kwestie niet . Ik zou best eens me hem van gedachten wllen wisselen. Als ik ongelijk heb ben ik de beroerdste niet en wil met alle plezier mijn mening bijstellen.