GZ: hulp bij doorrijden trekpaard westbroek(UTR)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_rosita_

GZ: hulp bij doorrijden trekpaard westbroek(UTR)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 19:04

hallo,

ik ben op zoek naar iemand(ong. 25+) die mij kan helpen mijn paard conditie op te laten bouwen en haar verder door te rijden.
bij de vorige eigenaar is ze ingereden en is nu ruim een jaar onder het zadel. zij kan echt alleen de basis(stap,draf,galop) het 'stuurwerk' heb ik haar ondertussen zelf redelijk aangeleerd, dus figuren rijden lukt nu aardig, maar hierbij kan ik wel een steuntje in de rug gebruiken.

voor mij werkt de 'ouderwetse' manier van lesgeven het beste...
geloof best dat centered riding etc een leuke en goede manier is, maar niet de mijne

ze staat in westbroek ( bij utrecht ).

ik hoop op deze manier iemand te vinden die me verder op weg kan helpen, als je iets weet...... graag een pm'metje!

Timmie2000

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 19:08

Hoi Roos,
Leuk dat je het zo fijn heb met Toos, en Olaf die heb toch wel een mooi leven gehad. Groeten aan je ouders van Tineke en Stef

_rosita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 19:22

hai! het is dat jullie je naam eronder hebben gezet, anders had ik het nooit geraden... pietra:)
ja het gaat lekker met toosje... en idd olaffie heeft een heerlijk leven gehad, ben blij dat ik m dat heb kunnen geven:)
hoe gaat het met jullie? hoorde van Leo dat stef z(2?) gaat starten he? leuk hoor!

Timmie2000

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 19:24

Ja het gaat erg goed en wel toevallig dat ik je tegen kom op bokt haha kijk maar onder de naam van stef (versace) dan zie je onze kleine bink.