GRATIS:Wie wilt voor mij een site maken?!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SaskiaKur

GRATIS:Wie wilt voor mij een site maken?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 17:34

Hallo Bokkers,

Ik zoek iemand die toch wel genoeg tijd heeft per dag en verstand heeft van site's maken op Groups. Ik wil graag een site maken maar ik heb helaas niet zoveel tijd.

De uiterlijk heb ik al en de tekst kan ik je zo opsturen of vertellen. Maar alleen heb ik wel enkele voorwaarden eraan.

- Het moet er proffesioneel uitzien (tekst en indeling)
- Het moet binnen 2 weken afzijn.
- Je moet de site om de zoveel tijd updaten.
- Ervaring hebben op Groups.
- En het GRATIS wilt doen.

Er zijn nog meerdere belangrijke punten maar die wil ik graag privé bespreken. Als je intresse hebt of je denkt dat het wel iets voor jou is dan kan je me Pmen of naar dit onderstaand emailadres een emailsturen onder het onderwerp: Site Choreografie:

saskia_vanes@hotmail.com

Ik hoop dat jullie me graag willen helpen! En ik hoor wel van jullie.
Verderest als je nog vragen hebt dan kan je het hier vragen en dan beantwoordt ik het zo snel mogelijk.

Kus Saskia - De hopeloze zoekster

GoLizz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 18:16

waarom wil je een site als je er zelf geen tijd voor heb?? kijk het maken vraagt alleen veel tijd maar het onderhouden valt wel mee en met groups is het ook niet moeilijk te leren!

Elanor

Re: GRATIS:Wie wilt voor mij een site maken?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 19:22

Ik heb er absoluut geen ervaring mee, maar voor alles wat jij vraagt lijkt me een (kleine) vergoeding meer dan redelijk.

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 19:48

-> EA GZ diensten

Ik denk dat je weinig mensen vind die het gratis voor je willen doen, je vraagt wel heel veel zonder er iets voor terug te geven. Bovendien is een site op groups per definitie niet professioneel en mag je daar volgens de voorwaarden geen commercieel gebruik van maken.

Quarterh0rse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 21:32

Groups en proffessioneel gaan niet samen.. Vind dat je er wel iets voor terug mag doen, overigens is groups onwijs makkelijk en kan inprecipe iedereen zonder verstand ervan er een site van maken

SaskiaKur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 13:04

Ja, ik ken geen andere site waar het proffesioneel uitziet en het gratis kan doen. Weten jullie het wel dan?

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 13:44

Ik denk dat je een keuze moet maken: wil je het óf professioneel, óf wil je het gratis. Als je het gratis wil kan je ook kijken naar geocities.com tripod.net en zo zijn er nog wel tig (gewoon op google zoeken naar free webspace)

Als je het professioneel wil doen, ga dan op zoek naar een goedkope webhostern (vanaf 5 euro per maand goed te vinden) en zorg dat je iemand betaald om een nette site voor je in elkaar kan zetten die je zelf makkelijk kan bijhouden.Als je voor dat laatste kiest wil ik je eventueel wel helpen.