ik heb alleen direct via mail bij hen besteld, via marktplaats. ging supersnel, ik maakte het geld over, zodra het binnen was bij hen werden de spullen verstuurd, en de dag (of twee, kan ook) erna had ik het al binnen! ik heb nu twee bitloze hoofdstellen van ze, en ik ben zupertevreden!!
het enige gekke is wel dat ik het eerste hoofdstel in maat full bestelde, en het tweede in maat cob, maar ze zijn even groot. ik heb hierover gemaild, (gisteren) dus ik hoop dat zij weten waar het foutje zat. de hoofdstellen passen wel, een paar gaatjes erbij en klaar! ik vraag me alleen af of ik nu twee full of twee cob hoofdstellen heb...
Inderdaad echt een mooie website. Ik kende hem niet, maar ben na aanleiding van dit topic eens gaan kijken. Leuke spulletjes en leuke aanbiedingen. Als volgende week m`n salaris binnen is ga ik denk ik maar eens shoppen.
Top site, ik heb om 10 voor 6 een e-mail gestuurd met een vraag over hoe de maten lopen bij een artikel om 10 voor half 9 had ik een e-mail terug met een maattabel en ze hebben het meteen op de site aangepast