Wie weet een voederleverancier die Dodson & Horrel verko

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BarbaraNova

Wie weet een voederleverancier die Dodson & Horrel verko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 09:11

Kan iemand mij vertellen wie dit merk voer kan leveren? Liefst Nederland of Belgie....

Siempie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 09:38

--> EA Gezocht Diensten

Rijlaarsdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 13:01

gewoon in de winkel te koop toch? hier wel iig.
ik heb altijd de pasteure mix van dodson & horrel.

gr.

pilou

Re: Wie weet een voederleverancier die Dodson & Horrel v

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 18:32

jordenshippo.nl is er zelf mee gestopt deze week............... dat vertelde onze voerleverancier, dus geen voorraad meer.............. Het was netter als ze nog 1x geleverd hadden en dan hadden gemeld dat dit de laatste zending zou zijn toch. Op de site is paardenvoer ook ''verdwenen'' dus het zal kloppen denk ik. Er schijnt nog een lev. van die merk te zijn in Nederland, maar waar die zit ik weet het niet.

M'n paard kreeg het al 10 jaar........................

Belker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 21:54

In Laren (Noord Holland)zit de firma Calis, die verkocht het ook. Misschien kunnen zij je verder helpen.

elibeest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 01:12

kan de molen in rockanje t niet gewoon leveren? Allerhoewel hij de speciale dingen ook wel bij Jordens vandaan haalde...

Rosita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:02

Ik heb een berichtje naar Thyra van Jordens gestuurd met de link naar dit topic. Wie weet horen we dan van de bron wat er mis is/gaat of geweest is.

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:03

In Muiden zit ook een zaak die het verkoopt (kom zo 1-2-3 niet op de naam)

Rosita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 17:54

dit heb ik vandaag ontvangen van de importeur, ik nem aan dat het geen bezwaar is als ik dit hier plaats:

Helaas, wij zijn gestopt met de import en verkoop van Dodson & Horrell voeders.
Alle jaren hebben wij alle advertentie- en promotiekosten betaald, daar zijn wij ± 1 jaar geleden mee gestopt omdat D&H totaal niet geïnteresseerd is in export en paardenvoer - op hondenvoer verdienen zij nl. meer -, en zij waren niet van plan of zins om nu of in de toekomst ook maar iets aan promotie te doen.
De vraag werdt dus minder en voor ons werdt het steeds moeilijker om het voer vers te houden. Steeds vaker bleven wij met oude partijen zitten. Daarom hebben wij 2 weken geleden besloten te stoppen met dit merk.

Wij zijn nu aan het uitverkopen, en op=op, helaas voor jou is de Fiber P. al op.
Er is geen directe vervanger van Fiber P., maar als je een zak Lucerne/Alfalfa neemt en daar een kruidenmix als Herbpower van Hilton Herbs of Ursonne van Dr. Schaette doorheen mengt komt dit héél dichtbij.
Sorry voor de overlast, ons assortiment en voorraad breidt dagelijks uit, het is heel belangrijk dat wij snel - verse - kwaliteits produkten leveren aan klanten, dat gaat alleen als een producent ook meewerkt en dat was met een bedrijf als D&H echter onmogelijk.
Met vriendelijke groeten,
Thyra Jordens
www.jordenshippo.com
www.petssupermarkt.com
www.kruidenheks.nl

Dus dat wordt zélf importeren of aan de alternatieven......... mooi balen. Ik heb wel ergens nog 4 zakken van 'mijn' voer zien liggen maar ja....... dás alleen maar uitstel, met voer wat dan bij mij oud ligt te worden.

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 11:03

in Woudenberg zit ook een zaak die D&H verkoopt/verkocht, gut hoe heet die man ook al weer.... effe zoeken...

Gevonden:
Stationswg O 136
3931EW Woudenberg
Tel: 033-2861255

of ze het nog steeds verkopen weet ik niet dan zul je even moeten bellen. succes

Rosita

Re: Wie weet een voederleverancier die Dodson & Horrel v

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 18:26

Wat zijn jullie gaan voeren?

Ik heb nu een zak Mijtens - Quattro. Ziet er niet onaardig uit.

singasong

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 20:45

cissy schreef:
in Woudenberg zit ook een zaak die D&H verkoopt/verkocht, gut hoe heet die man ook al weer.... effe zoeken...

Gevonden:
Stationswg O 136
3931EW Woudenberg
Tel: 033-2861255

of ze het nog steeds verkopen weet ik niet dan zul je even moeten bellen. succes

In Woudenberg zit volgens mij De Greef die dit verkoopt! In Veenendaal heb ik het ook bij De Hertog zien liggen!

Rosita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 22:18

Rosita schreef:
dit heb ik vandaag ontvangen van de importeur, ik nem aan dat het geen bezwaar is als ik dit hier plaats:

Helaas, wij zijn gestopt met de import en verkoop van Dodson & Horrell voeders.
Alle jaren hebben wij alle advertentie- en promotiekosten betaald, daar zijn wij ± 1 jaar geleden mee gestopt omdat D&H totaal niet geïnteresseerd is in export en paardenvoer - op hondenvoer verdienen zij nl. meer -, en zij waren niet van plan of zins om nu of in de toekomst ook maar iets aan promotie te doen.
De vraag werdt dus minder en voor ons werdt het steeds moeilijker om het voer vers te houden. Steeds vaker bleven wij met oude partijen zitten. Daarom hebben wij 2 weken geleden besloten te stoppen met dit merk.

Wij zijn nu aan het uitverkopen, en op=op, helaas voor jou is de Fiber P. al op.
Er is geen directe vervanger van Fiber P., maar als je een zak Lucerne/Alfalfa neemt en daar een kruidenmix als Herbpower van Hilton Herbs of Ursonne van Dr. Schaette doorheen mengt komt dit héél dichtbij.
Sorry voor de overlast, ons assortiment en voorraad breidt dagelijks uit, het is heel belangrijk dat wij snel - verse - kwaliteits produkten leveren aan klanten, dat gaat alleen als een producent ook meewerkt en dat was met een bedrijf als D&H echter onmogelijk.
Met vriendelijke groeten,
Thyra Jordens
www.jordenshippo.com
www.petssupermarkt.com
www.kruidenheks.nl

Dus dat wordt zélf importeren of aan de alternatieven......... mooi balen. Ik heb wel ergens nog 4 zakken van 'mijn' voer zien liggen maar ja....... dás alleen maar uitstel, met voer wat dan bij mij oud ligt te worden.

cremellogek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 22:20

Ik hou dit topic ook ff in de gaten..

Anoniem

Re: Wie weet een voederleverancier die Dodson & Horrel verko

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 12:46

Naja.. ik eerst naar Jordens Hippo, kon onder geen mogelijkheid Dodson en Horrell vinden, verder op ge-Google-t en toen kwam ik in dit topic. Echt ontzettend balen

www.wielensdiervoeders.nl , site leeft nu nog niet, maar zij gaan het binnenkort leveren. Heb de link uit een nieuw nummer van Hoefslag.

Rosita

Re: Wie weet een voederleverancier die Dodson & Horrel verko

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 13:03

Miirthe schreef:
Naja.. ik eerst naar Jordens Hippo, kon onder geen mogelijkheid Dodson en Horrell vinden, verder op ge-Google-t en toen kwam ik in dit topic. Echt ontzettend balen

www.wielensdiervoeders.nl , site leeft nu nog niet, maar zij gaan het binnenkort leveren. Heb de link uit een nieuw nummer van Hoefslag.

De site is nog steeds niet alive. Heeft iemand al ervaring met de levering van het voer? Kan ik ze bv 1 zakje van Haaksbergen naar Achterberg laten brengen?