Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cissy schreef:in Woudenberg zit ook een zaak die D&H verkoopt/verkocht, gut hoe heet die man ook al weer.... effe zoeken...
Gevonden:
Stationswg O 136
3931EW Woudenberg
Tel: 033-2861255
of ze het nog steeds verkopen weet ik niet dan zul je even moeten bellen. succes
Rosita schreef:dit heb ik vandaag ontvangen van de importeur, ik nem aan dat het geen bezwaar is als ik dit hier plaats:
Helaas, wij zijn gestopt met de import en verkoop van Dodson & Horrell voeders.
Alle jaren hebben wij alle advertentie- en promotiekosten betaald, daar zijn wij ± 1 jaar geleden mee gestopt omdat D&H totaal niet geïnteresseerd is in export en paardenvoer - op hondenvoer verdienen zij nl. meer -, en zij waren niet van plan of zins om nu of in de toekomst ook maar iets aan promotie te doen.
De vraag werdt dus minder en voor ons werdt het steeds moeilijker om het voer vers te houden. Steeds vaker bleven wij met oude partijen zitten. Daarom hebben wij 2 weken geleden besloten te stoppen met dit merk.
Wij zijn nu aan het uitverkopen, en op=op, helaas voor jou is de Fiber P. al op.
Er is geen directe vervanger van Fiber P., maar als je een zak Lucerne/Alfalfa neemt en daar een kruidenmix als Herbpower van Hilton Herbs of Ursonne van Dr. Schaette doorheen mengt komt dit héél dichtbij.
Sorry voor de overlast, ons assortiment en voorraad breidt dagelijks uit, het is heel belangrijk dat wij snel - verse - kwaliteits produkten leveren aan klanten, dat gaat alleen als een producent ook meewerkt en dat was met een bedrijf als D&H echter onmogelijk.
Met vriendelijke groeten,
Thyra Jordens
www.jordenshippo.com
www.petssupermarkt.com
www.kruidenheks.nl
Dus dat wordt zélf importeren of aan de alternatieven......... mooi balen. Ik heb wel ergens nog 4 zakken van 'mijn' voer zien liggen maar ja....... dás alleen maar uitstel, met voer wat dan bij mij oud ligt te worden.
Miirthe schreef:Naja.. ik eerst naar Jordens Hippo, kon onder geen mogelijkheid Dodson en Horrell vinden, verder op ge-Google-t en toen kwam ik in dit topic. Echt ontzettend balen
www.wielensdiervoeders.nl , site leeft nu nog niet, maar zij gaan het binnenkort leveren. Heb de link uit een nieuw nummer van Hoefslag.