Binnekort is een vriendin van mij en tevens de eigenaresse van mijn verzorgtinker jarig. Nu ben ik aan het rondkijken voor een origineel cadeautje. Ik zit eraan te denken om een sjabrakje te geven met de naam van haar Tinker erop. Ik heb al op verschillende internetsites gekeken, maar kan nergens terugvinden of ze ook borduren en wat dat dan kost.
Ik zag dat ze bij Tentenkamp het gratis borduren bij aankoop van een dekje, maar was eigenlijk niet van plan daar naar toe te gaan.
Weet iemand bij welke internetshop je dekjes met naam kan bestellen? En hoelang duurt zoiets ongeveer voordat je het in huis hebt?
Veel ruitersportzaken hebben deze service ook, maar vaak duurt t dan langer. Gewoon even vragen!
Edit: heb de mijne bij Fillydale Almere laten doen. Duurde toen wel een tijdje omdat de borduurmachine stuk was, dus weet niet hoe snel het normaal gesproken duurt. Fillydale zit dacht ik ook in Lelystad, vraag het ze anders even!
Hé Miran, leuk idee, ik zocht ook al iets in die buurt, maar geen full nemen he?! Zoals ik vorig jaar deed. Cob is toch wel de maat voor rebel, kan wel bij fillydale hoor, zal ik anders een bijpassend halster kopen, combineert ze lekker bij het opzadelen!!!
Bij fillydale doen ze dit wel hoor, had ik het maar geweten, kom er net vandan, een halster en matching touw gekocht. De weidegang is weer begonnen vandaag!
Even off topic; ze waren de hele tijd met z'n tweeën en umpi en erica gingen ook samen. Ziet er naar uit dat ik de weddenschap met maria heb gewonnen dat siral rebel verkiest boven ump