Hallo, Ik ben op zoek naar een instructeur die mij en me paard verder kan helpen. Wegens omstandigheden ben ik gestopt met mijn huidige instructie en daardoor op zoek naar iemand die ruiters en paarden traint in de hogere dressuur, en waarschijnlijk zelf ook het een en ander gepresteerd heeft. Ik ben ook bereidt daarvoor met mijn paard op pad te gaan, en eventueel heb ik zelf ook de beschikking over een binnenbak. Mocht iemand een suggestie hebben dan hoor ik dat graag via pb.
Als je iemand gevonden hebt kan je mij dan pb sturen. Onze instructrice is verhuisd en komt helaas ook niet meer en vind het erg jammer en zoek dus ook weer een goede instructrice omgeving Purmerend/ Amsterdam Noord.
Okay, heb even verder gekeken en zie door je site waar je op stal staat Karmie komt toch iedere maand? Dat is een goede instructrice (imo dan he ) Danielle Keur ken ik niet qua lesgeven, maar wel tegen gekomen op wedstrijden .......
Ik heb zelf les bij Danielle Keur, ze rijdt zelf Grand-Prix. Ze geeft les op de ontspannen, klassieke manier... echt een aanrader!!! Maar je moet wel naar haar toe om te lessen...