trailer huren omgeving utrecht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zazoo

trailer huren omgeving utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 00:43

ik heb deze vraag al eerder gesteld maar doe het nog eens omdat ik nog steeds geen trailer heb kunnen vinden die onze auto mag trekken. onze auto weegt 1330 kg en mag dus zonder BE een trailer trekken die qua gewicht en MTM bij elkaar dus niet emer weegt dan die 1330 kg. Dit moet dus een lichte eenpaards zijn. Wie o wie kan me hieraan helpen, dan zou ik superblij zijn.

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 12:26

VMR RUI -> EA GZ Diensten

Blueberry

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 17:30

Ik weet niet of ze ook verhuren aan buitenstaanders, maar manege groenesteyn verhuurt wel trailers. www.manegegroenesteyn.nl

ikke

Re: trailer huren omgeving utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:36

Zazoo schreef:
ik heb deze vraag al eerder gesteld maar doe het nog eens omdat ik nog steeds geen trailer heb kunnen vinden die onze auto mag trekken. onze auto weegt 1330 kg en mag dus zonder BE een trailer trekken die qua gewicht en MTM bij elkaar dus niet emer weegt dan die 1330 kg. Dit moet dus een lichte eenpaards zijn. Wie o wie kan me hieraan helpen, dan zou ik superblij zijn.

Er bestaan geen standaardtrailers van minder dan 1400kg MTM. Zeker in de verhuur zul je geen teruggekeurde trailers vinden. De kans dat het lukt zal dus niet groot zijn.
Bel eens met Heja in Garderen, misschien hebben zij een adres bij je in de buurt die hun trailers verhuurt. Heja is een lichte trailer, waarmee je misschien kans maakt onder de 1330kg te komen.

Zazoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 11:38

dank je wel ikke, ik zal eens bellen. ik heb wel een adres gevonden waar ze trailers van 1350 kg verhuren maar das dus net te veel.

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:13

He Zazoo, ik had in een ander topic ook al met jou over trailers gesproken...

Mocht je een lichtere trailer vinden, kan je mij dan ook een seintje geven?

Na wat speurwerk heb ik uitgevonden dat de standaard trailers een MTM van 1300 hebben, volgens mij. Ik zoek er 1 van max. 1200kg.

Atec zijn o.a. lichte 1,5 paards trailers.

Bij www.weijer.nl verhuren ze een trailer van 1100 kg en naar www.hollandtrailer.nl heb ik nog niet gebeld maar daar hebben ze waarschijnlijk ook lichte trailers. Dit is alleen een beetje ver weg allemaal...

Weet iemand iets in Utrecht?

Zazoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 11:13

freddy's zegt dat zijn trailer 12 a 1300 weegt. heb alleen geen idee of dat dus 12 of 1300 is .

nitouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 08:55

Zazoo schreef:

Wat betekend MTM?

Ben wel bebieuwd wat dat inhoud.
Kan het zijn dat je bedoeld maximum massa voertuig? Op het kentekenbewijs van mijn trailer staat 1300 KG.

Alvast bedankt.

Zazoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 10:58

MTM = maximaal toegestane massa
dus: het maximale gewicht dat je trailer kan laden.