Omdat het dus absoluut niet klikt met de boer waar mn paarden nu staan.. ik heb het geprobeerd maar het lukt echt niet, ik ga nu niet met plezier naar mn paarden toe, heb het gevoel dat ik me altijd moet inhouden en zoek telkens naar dingen die ik nog moet opruimen voordat meneer uit zn slof schiet... verder is het vertrouwen in die man weg, ik laat mn paarden daar niet met een goed gevoel achter, slaap snachts slecht want stel dat dr iets is met mn paarden..
Ik zoek een stalletje voor mn haf en shetlander het liefst met andere paarden, niet te duur, en dat ze dagelijks naar buiten kunnen! Ik heb verder niet echt eisen. een rijpiste zou fijn zijn, maar ik ben al gelukkig met gewoon een plekje waar mn paarden vanaf nu weer naar buiten kunnen!
Eigenlijk niet veel Noemy, Dat t op de fiets vanuit weelde haalbaar is (als t wat verder weg is dat dr dan gevoerd word en buiten gezet) en niet te duur! Een rijbak zou leuk zijn...
Ik weet dat er in het bos tussen Riel en Poppel een mooie stal zit, is dat niet iets voor je? Ik heb vroeger ook wel eens een tijdje in Poppel gewoond, maar lette nooit op hoe t ergens heette
Als je goed leest staat daar dat ze daar vroeger woonde, nu wonen er dus andere mensen. En ik dacht dat die ook boxen te huur hadden voor een andere prijs dan Fiechter. Kennis van mij had daar z'n paarden staan.