GZ: Paarden te huur omgeving Drunense Duinen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eline

GZ: Paarden te huur omgeving Drunense Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 10:32

Voor in de zomer ben ik op zoek naar een stal in de omgeving van de Drunense Duinen om een keer een leuke buitenrit te gaan maken met een vriendin. We hebben allebei voldoende rijervaring dus we willen gewoon op 'ons niveau' een rit maken. We hebben al een gids Een vriend die vlakbij op stal staat en de duinen op z'n duimpje kent, alleen op zijn stal worden geen paarden verhuurd.

Als er alleen paarden verhuurd worden onder begeleiding is dat op zich prima, als m'n vriend maar aan kan sluiten met zijn eigen paard. Wat we absoluut niet willen is een groepsrit, Manege van Loon valt dus af.

fransheijs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 11:26

Ik zou niet weten of ze werkelijk paarden verhuren, maar manege Duyksehoef en Manege Pullens liggen ook aan de rand van de duinen, mss dat je het daar kan proberen!

Juco

Re: GZ: Paarden te huur omgeving Drunense Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 17:29

Bij de Duykse hoef deden ze het altijd wel. Goede manege!

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 19:40

Van Bladel heeft ook altijd paarden en pony's te huur. Let wel op wat je meeneemt!

quibusjes

Re: GZ: Paarden te huur omgeving Drunense Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 20:43

Hoihoi,

ik heb zelf een weekendje op manege van Loon gestaan met mijn paard, nog 2 eigen paarden en 3 vriendinnen. Degene zonder paard mocht toen gewoon een paard huren en kreeg ze gewoon voor een paar uur mee zodat ze met ons mee kon rijden. Dus zonder begeleiding ofzo, gewoon met z'n viertjes.

Ik moet wel zeggen trouwens, het is een fantastische omgeving om te rijden, mijn paard veranderde in een wilde woestijnmerrie die alleen maar hard wou.
Gids is erg handig, anders wil je nog wel verdwalen als je kriskras gaat rijden. Je kan eventueel daar ook kaartjes speciaal voor ruiters kopen van de omgeving.

Succes met zoeken in ieder geval!
Groetjes Eva

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 23:22

Ik heb Van Loon gebeld en de situatie uitgelegd, maar ze bleven erop hameren dat we dan maar alle drie met een groep mee moesten rijden.

Dank voor de suggesties (en de halve waarschuwing) ik ga alvast eens kijken of ik telefoonnummers kan vinden en rondbellen!

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 08:45

Haha graag gedaan hoor
Veel plezier alvast

Tooske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 10:21

Manege van Bladel! Daar huurde een vriendin en ik altijd paarden en je krijgt ze zo mee! Goede ervaringen..