zijn niet veel stallen met een prof bodem, maar ik ga voor ik een beslissing neem om te verhuizen even nog met een andere arts overleggen, het kan zomaar niet gezegd worden door een da dat de bodem de oorzaak is als hij die bodem nooit gezien heeft, in die zelfde kliniek werkt nog een da die zijn eigen paard daar ook heeft staan dus die twee gaan maar eens samen in beraad.
Kijk dat ze iets gehad heeft is wel heel duidelijk want anders gaat ze er op de wedstrijd ook niet als een rodeo stier op, en toen sprong ze 3 weken later ook over de da heen in de kliniek met de buigproef, die is vandaag herhaald en bleef ze eigenlijk gewoon staan ja ze bewoog wat welk paard doet dat nu niet, maar die proef was niet goed terwijl ze geen pas kreupel loopt en ook niet meer bokt of wat dan ook, behandeling kwam niet ter sprake moest alleen op een stal gaan staan met een goede bodem ( ja waarom is het paard van die andere veearts dan wel goed en zijn er verder met de andere paarden geen problemen ) wil dit dus eerst even uitzoeken voor ik er weer verder mee ga verhuizen kan altijd nog de foto's zijn ook niet slechter geworden die krijgen hetzelfde cijfer als 3 jaar geleden op het rapport
Wacht dus eerst maar even af want hier klopt ergens iets niet of hij heeft niets kunnen vinden eigenlijk en heeft zich er zo maar mee van af gemaakt ik weet het niet dus laat die 2 DA het zelf maar even bespreken en dan hoor ik het morgen wel