Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jashin schreef:ik heb er mischien wel ene in zuid-limburg..
maja das niet rotterdam
Tulandro schreef:Ik denk dt het verstandig is om gewoon even de auto in te stappen, en ridderkerk en omgeving af gaat rijden. Hier in rijsoord zijn er wel wat stukjes, maar ik denk dat het inmiddels aardig vol zit. Missschien richting ambacht/alblasserdam zoeken? Weilanden genoeg, maar het is toch lastig om een plekje te vinden. ik ben blij dat ik en tulan daar geen last meer van hebben!
naiade schreef:Ook wij hebben plek (amsterdam) en doen het volledig op volpension dus hoef je niet vaak heen.
Veel mensen doen het bij ons om hun paardje vakantie te geven en krijg ze uit het hele land vandaan.
Of om zelf rustig op vakantie te gaan natuurlijk...
jocelyn schreef:Tulandro schreef:Ik denk dt het verstandig is om gewoon even de auto in te stappen, en ridderkerk en omgeving af gaat rijden. Hier in rijsoord zijn er wel wat stukjes, maar ik denk dat het inmiddels aardig vol zit. Missschien richting ambacht/alblasserdam zoeken? Weilanden genoeg, maar het is toch lastig om een plekje te vinden. ik ben blij dat ik en tulan daar geen last meer van hebben!
heb je niet wat suggesties voor me of adressen waar ik het zou kunnen
vragen het is maar voor en maand
Esmeralda schreef:ja als je het bij kranedonk vraagt die heeft plek op de weide in rijsoord (richting de molen in die hoek)