Ik zoek voor mijn Kwpn ruin van 1.74 vanaf augustus stalling om en nabij Nijmegen, het liefst zo dicht mogelijk bij het centrum van de stad.
Vereisten zijn een goed gedreineerde buiten bak en/of binnenbak
Mijn paard moet een aantal keer per dag gevoerd worden, ik heb geen tijd om het zelf te doen, ook kan ik zelf niet met zakken biks gaan zeulen op mijn fiets, dus ik zou ook graag willen dat mijn paard brok krijgt (eventueel tegen betaling)
Er moet een mogelijkheid zijn dat mijn paard (tegen betaling) uitgemest wordt als ik het druk heb met mijn studie bijvoorbeeld, voor de rest van de tijd wil ik best zelf uitmesten
Ik wil mijn eigen instructie kunnen kiezen
In de goede maanden moet mijn paard weidegang kunnen krijgen en in de wintermaanden wil ik graag dat hij een aantal uren per dag in een paddock kan staan
Verder zijn luxe zoals een stapmolen of longeerbak en warme afspuitplaats mooi meegenomen maar zeker niet vereist.
Tot aan 200 euro per maand incl.
Ik hoop dat iemand me wil pb'en, er hoeft nu nog niet perse plek te zijn maar ik wil eerdaags wat leuke stallen in de buurt gaan bezoeken en ik wil ook best tegen die tijd weer kijken of er plaats is. Alvast bedankt!