Wie wil ons helpen? Wij zoeken voor een grafsteen een paardenhoofd. Het hoofd wordt uitgeslepen en moet daarom eenvoudig in de lijnen zijn. We zouden het erg mooi vinden om een sprekend paardenhoofd met of zonder hoofdstel te plaatsen.
Kijk eens in mijn profiel, is dat misschien een ideetje voor het grafsteen? Sommigen van de viltstifttekeningen die erin staan worden ook vereeuwigd als tattoo.. Als het je wat lijkt om je eigen foto zo getekend te hebben, stuur me dan maar een PM..
dank je wel voor je reactie Teuntje, ik zal het erover hebben.
Het is voor de grafsteen voor mijn moeder. Ze was altijd gek op paarden en ging elk weekeinde mee op concours. 3 van de 4 dochters rijden in de paardensport. We willen het liefste een chique hoofd van een rijtypisch paard. Hiermee bedoel ik een KWPN, NRPS, Hannoveraan of iets dergelijks.
Het mooiste zou een pakkende afbeelding zijn die goed te zandstralen is in de steen.
We willen best betalen voor de afbeelding, maar zouden in ieder geval eeuwig dankbaar zijn als iemand een geschikte afbeelding zou hebben voor onze moeder.
Als iemand iets heeft wat misschien iets zou kunnen zijn hoor ik het heel graag!
Allereerst heel veel sterkte met alles...ik heb geen foto van een paardenhoofd,maar van een heel paard.Deze draaft vrij in een verzamelde draf.Als foto niet geschikt om mee te werken,maar als er een pentekening van gemaakt wordt kon het wel eens heel mooi worden.Zo komen de details beter naar buiten. Het is van een volbloed x arabier x welch . Als jullie interesse hebben,dan hoor ik het graag. (even een grof voorbeeld) Tinky