GZ: Instructie Etten- Leur

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Chubby

GZ: Instructie Etten- Leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 08:23

Helaas heeft mijn huidige instructeur een chronisch tijdgebrek. Nu ben ik dus op zoek naar iemand die mij op een professionele manier dressuurinstructie kan geven, maar geen droombedragen vraagt.

Ik heb (voorlopig) geen wedstrijdambities, maar vind het wel leuk om met mijn 6- jarige Tinkermerrie zo veel mogelijk te bereiken. Momenteel werken we nog hard aan de basis.

We hebben de beschikking over 2 buiten- en 2 binnenbakken. In verband met mijn werktijden ben ik aangewezen op de avonden voor het volgen van les. Het zou gaan om 30 - 60 minuten per 2 weken.

Heb jij tijd en zin om mij en mijn Chubby te begeleiden, of weet je iemand buiten bokt, dan hoor ik graag van je!

felicity

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 16:48

Pb buff eens. Die heeft mij heel goed geholpen. Ik ben een gigantische schijterd en wilde zelfs stoppen met rijden. Zij heeft mij er echt door heen gesleurd. En ze geeft mij nu echt dressuurmatig les. Ze zet zich compleet in en is zelf heel enthousiast.

IceEva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 17:18

Buff PBen!
Daar les ik ook bij met mijn IJslander, dresuurmatig, ik van deze zomer ook wat springlesjes nemen. Ik vind het super leuk en leer er echt heel veel van. Ze heeft veel geduld. Ik vind het echt super en je word er heel rustig van met rijden.

felicity

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 19:24

paard en ruiter worden rustiger.

IceEva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 18:16

felicity schreef:
paard en ruiter worden rustiger.

klopt!

Chubby

Re: GZ: Instructie Etten- Leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 21:37

Ga wrs. bij Marieke de Mooij een proefles nemen. Iemand bekend mee?

Thanks voor de tips overigens, mocht het niet lukken met Marieke zal ik Buff een berichtje sturen.

monkie

Re: GZ: Instructie Etten- Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 11:41

ik ben in dezelfde omgeving op zoek naar een instructeur/ instructrice. Mag zelf geen topic aanmaken omdat ik daar te weinig berichten voor heb geplaatst.

Mijn paard staan in prinsenbeek op stal, en een ander meisje bij ons wil ook lessen.
Op dit moment lessen wij allebei een half uur,achter elkaar. Het moet niet te duur zijn, aangezien we puur recreatief rijden en gewoon graag willen leren/bijblijven.