Wie hebben er laarzen bij deze firma gekocht, en wat zijn jullie ervaringen? Ik ga er dit weekend heen om laarzen aan te laten meten. (Vond trouwens wel dat zij erggg goedkoop zijn...) Wie-oh-wie kan mij er iets over vertellen?
Ik ga er overmorgen naartoe. Het is gewoon té goedkoop. Ik heb nog 4 paar laarzen, dus aan laarzen geen gebrek hoor. Je bataald pas na de levering van je larzen. Dus niet tevreden*niets betalen.
Ik ben erg geweest.. Ik had geen ervaring met leren laarzen, maar je kan zelf je laarzen samenstellen enzo. Dat vond ik wel fijn. Ik vind ze wel fijn rijden hoor!!
Ik heb al twee paar van hem en het derde paar ga ik binnenkort bestellen. Hij is goed en zeer goed geprijsd. ik heb vrij dikke kuiten en daardoor pas ik niet in de standaard laarzen. Nu heb ik ze helemaal op mijn maat. Het laatste paar kostte E 165 incl een rubber zooltje. Het zijn inderdaad de Lipica's. Ze worden ook elders in NL aangeboden. Hij maakt voornamelijk rijlaarzen en dansschoenen. Je betaalt ook pas bij ophalen en hoeft niet aan te betalen. Duurt ca 5/6 weken voor ze klaar zijn.
Ik ga nu het type mountain horse rider laarzen bestellen, dus met een profielzool en rits, zijn nog voordeliger, slechts E 150 in alle kleuren die je maar wilt.
Service ook prima, heb bij het eerste paar door mijn eigen fout (waren mijn eerste leren laarzen) de hele zool van mijn schacht getrokken is kosteloos gerepareerd en verzonden naar mij.
Echte toppers!
Laatst bijgewerkt door pantarhei op 30-03-06 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Oke, bedankt allemaal. Ik neem zwarte laklaarzen, met rits en een boog van 6 of 8 cm. Hij kan het allemaal maken. Ik heb ze waarschijnlijk al voor 24 mei in huis .
Ik heb ze ook sinds kort. Ik heb er alleen heel erg lang op moeten wachten, maar dat kwam eerst door hun verhuizing en daarna omdat de 'oude' meneer van Iersel tussentijds is overleden. Zijn neef heeft de boel nu geloof ik overgenomen. Nette laarzen, zitten heerlijk.
Ik ben er ook geweest ja. Ik heb Petrie laarzen maar die zaten niet goed en heb ze daar laten vermaken. Goede zaak en hebben duidelijk stand. Heb begrepen dat Huet bij Utrecht ook de laarzen daarheen stuurt. De man is wel een echte boer! Ervaringen met hun eigen laarzen heb ik niet, maar iemand een duidelijke foto van? Iemand een idee wat de kosten zouden zijn van een model a la Petrie dressuur??