Saningie heeft hier niet gewoond hoor. Insulinde is echt wel een mooie stal. Ben er pas wezen kijken. Erg netjes opgezet. Ik vind het netjes dat alle paarden zomer en winter elke dag op de wei komen. De bak is netjes, ja voor mij positief. Ga je toch gewoon zelf een kijkje nemen. Mensen zijn erg aardig hoor.
Hoi, ik ga ook. Ik heb een afspraak vrijdag. Ik ben gewoon nieuwschierig, want misschien is het nog wel een optie voor mijn paard die echt elke dag naar buiten moet i.v.m zijn rug en spieren.
Ben zelf meermalen op visite geweest toen ze daar woonde. Hele leuke tijd was dat. Lekker BBQ-en met de hondjes naar de Kogeloven ja.. dat was leuk.. zat toen al te grappen dat ik ook daar kwam wonen
Ik staat al vanaf oktober vorig jaar op insulinde hoeve en Prima stal hoor ! goede uitrijmogelijkheden ,1 buitenbak met all weather, 1 buitenbak (noemen ze zandbak ,waar de paarden mogen spelen als de wei te nat is ) hele mooie grote stallen en keuze uit buitenstallen .
Pharlap ....is het nou nog wat geworden ??? nieuwe mensen gezien maar weet niet wie wie is hoor ..
Hoi, het zag er allemaal perfect uit, maar ik moest voor mijn paard echt iets hebben waar ze in de winter wat langer naar buiten gaan. Hier gingen ze maar een uurtje.
Ik sta nu op een ander fijn plekje met hem, waar hij met 3 weken al super opgeknapt is ( vandaag ook geconstateerd door de osteopaat, dus ik ben super blij ).