Ik ben opzoek naar (gediplomeerde) instructie in de omg. van Barneveld. Op dit moment staat het paard nog gestald in Barneveld, binnenkort gaan we naar een stal in Stroe.
Het gaat voornamelijk om 's avonds te lessen, evt. op zondag wanneer we in Stroe staan.
Verder vind ik belangrijk dat het paard ontspannen loopt zonder gepluk, getrek en hulpteugels.
Dus, mocht je iemand zijn die tijd over heeft of iemand weten die tijd heeft, laat dan een berichtje achter of pm even.
Ik heb zeker nog wel ideeen. Een daarvan zou bv ook kunnen zijn: je paard in pension te zetten bij ons en daarbij is er een mogelijkheid om 2x per week met de vrachtwagen mee te rijden naar les bij de vereniging waar we aangesloten zijn. En ik ken aardig wat (gedipl.)instructeurs/-trices die priveles geven thuis. Voor meer info moet je ook maar even op www.stoeterijmm.nl kijken, er liggen plannen klaar voor de bouw van een binnenbak 20x60mtr in de zeer nabije toekomst te realiseren. De club waar ik het over heb is meer over te vinden op www.lrvrijheid.nl