Ik heb eens even een vraagje aan jullie. Ik zou graag eens met mijn pony naar het strand willen, maar wij hebben geen trailer en ook geen auto die een trailer mag trekken. Langs deze weg zou ik dus even willen vragen of iemand van jullie weleens naar het strand gaat en nog een plaatsje vrij heeft in de trailer. Misschien zouden wij dan een keertje mee kunnen rijden. Het word wel de eerste keer dat mijn pony op het strand komt. Uiteraard wil ik hier graag een vergoeding voor geven. Mijn pony staat in de omgeving van Weert, dus het zou makkelijk zijn als jullie daar ook uit de buurt komen. Mijn pony is ontzettend sociaal en doet geen vlieg kwaad. Hij is nog maar één keer met de trailer geweest , maar toen ging het echt super en stond hij ook goed stil en lekker op z`n gemakje. Ik zou het heel fijn vinden als iemand mij zou kunnen helpen, want zo`n avontuur zou ik weleens mee willen maken.
Ik kom iedere week minimaal 2 keer op het strand, maar ja lekker makkelijk als je op een eiland woont. Ik hoop dat je iemand vindt met wie je eens kan crossen langs de zee.
UUhhhmmm ik weet niet maar op de weerterbergen kun je ook met de paarden door het water crossen. Is dan niet echt een strand, maar misschien wel een alternatief, stel het duurt nog lang voor je gaat!!