Eenvoudige stalling in omgeving van Breda???

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Randypaard_

Eenvoudige stalling in omgeving van Breda???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 17:34

Hai iedereen! Ik ben me aan het orienteren om in Breda te gaan wonen. Uiteraard is de stalling van Randy dan evenzo belangrijk als mijn eigen "stalletje"
Randy staat nu prive op de wei met een inloopstal. Daar krijgt ze water en voer en de stal wordt een beetje bijgehouden. Verder kan ik gebruik maken van hun buitenbak (zand). Wat ook superfijn is daar, is dat ik de weg over steek en dat we dan al in de bossen zitten!
Voor deze eenvoudige stalling betaal ik all in € 100,00.

Zo'n constructie zoek ik nu ook in de omgeving Breda.....

Wie van jullie weet iets voor mij, zodat ik eens kan gaan kijken?

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Alvast bedankt en groetjessss

Anoniem

Re: Eenvoudige stalling in omgeving van Breda???

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 00:28

WN --> EA GZ Diensten.

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 13:42

jammer dat je dit berichtje nu pas plaatst want wij hadden zo'n stalletje vrij. Ik weet niet waar je zoekt maar rond Chaam zitten veel betaalbare stalletjes en je hebt er heerlijke bossen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 22:13

Ik denk dat je dan idd rond chaam moet gaan zoeken want in Breda zelf is vrij prijzig

Carolaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 10:42

ik heb je ook een pm gestuurd.

juline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 20:15

ik weet verschillende stallingen voor je zoals deze maar weet niet waar in breda je wilt gaan wonen?
aangezien je toch naar de buiten gebieden moet en breda dan best groot is.
zelf weet ik dus een stuk of 3 4 stallingen in prinsenbeek en er tegen aan in de haagse beemden.
dus mocht je intresse hebben pm me dan maar

Randypaard_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 18:30

Natascha schreef:
jammer dat je dit berichtje nu pas plaatst want wij hadden zo'n stalletje vrij. Ik weet niet waar je zoekt maar rond Chaam zitten veel betaalbare stalletjes en je hebt er heerlijke bossen.

ik ben me in heel Breda aant orienteren, ik ga morgen naar een woning in Breda Noord kijken... dat is dan in de buurt van Teteringen
Maar of ik Randy nu bij chaam neer zet of daar, als zij maar goed staat en als we maar dichtbij de bossen staan! Dus als je iets weet of strax nog gaat krijgen, hoor ik het graag, ik woon nog niet in Breda, dus heb nog even tijd......

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 20:32

Ik weet in teteringen ook wel een stallen..pben kan altijd..

juline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 14:06

breda noord is te doen ook voor prinsenbeek.

tja heb stalling 100 euro recht tegen over bos all inc. alleen geen bak wel groot rijdtbaar weiland met manege 5 min stappen van je vandaan met grote verlichte buitenbak en kleine binnenbak voor redelijke prijs te huren. ze hebben ook een landelijke rijvereniging dus misschin dat je dat wat lijkt.

Randypaard_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-06 11:41

juline schreef:
breda noord is te doen ook voor prinsenbeek.

tja heb stalling 100 euro recht tegen over bos all inc. alleen geen bak wel groot rijdtbaar weiland met manege 5 min stappen van je vandaan met grote verlichte buitenbak en kleine binnenbak voor redelijke prijs te huren. ze hebben ook een landelijke rijvereniging dus misschin dat je dat wat lijkt.

Dit klinkt goed!!!!!!
as vrijdag ben ik in Breda; huis v 2e keer bekijken, financiele afspraak, winkelen, stappen. Misschien is het een idee om dan even bij je langs te komen om te kijken???
Ik hoor het wel

juline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 15:16

het is niet bij mij thuis. heb deze stalling aangeboden gekregen maar omdat het kopen van een eigen paard nog op een laag pitje staat neem ik het aanbod niet aan. ik zou je wel adres en telfoonnummer kunnen geven.

Randypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 23:56

juline schreef:
het is niet bij mij thuis. heb deze stalling aangeboden gekregen maar omdat het kopen van een eigen paard nog op een laag pitje staat neem ik het aanbod niet aan. ik zou je wel adres en telfoonnummer kunnen geven.

ow dat is fijn
dit is trouwens Randypaard, ik had blijkbaar 2 adressen. dus Randypaard is verwijderd en ik leef weer onder mijn oude nickname: Vana...
maar zou fijn zijn als je een nummer etc. hebt
groetjes