Ik ben op zoek naar een bedrijf, stalling of persoon die iemand zoekt om te helpen in de stallen of iets in die richting zolang het maar met paarden te maken heeft en ik er wat van leer.
Maakt niet uit wat voor stal/bedrijf etc het is. Van draversbedrijg tot spring-/ of dressuurstal. Ook kleinere pensionstallen help ik graag. Ik help graag met uitmesten, paarden buiten zetten en binnen zetten, voeren, paarden trainen, opzadelen of optuigen en noem maar op.
Ik heb een eigen paardje maar wil graag meer leren over van alles met paarden en er ook nog wat mee verdienen.
Het liefst in of rond heerhugowaard (heb helaas nog geen rijbewijs) maar verder weg mag ook maar dan liefst intern (met paard?).
Ik zit nog voor enkele uren op school maar vanaf juli heb ik alle tijd.
Eventueel ook voor korte periodes zoals helpen met ponykampen of groom zijn of noem maar iets op.
Ik ben 18 jaar (bijna 19 jaar) oud en heb al enkele jaren ervaring met paarden maar wil nog veeeel meer leren. Ik heb zelf een draver merrie van 1.55 hoog.
De verdiensten hoeven niet al te veel te zijn maar verdien er liever wel wat mee.
Heeft u iets voor mij laat het me dan zo snel mogelijk weten.