Adressen voor houtchips/snippers gezocht??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mayday

Adressen voor houtchips/snippers gezocht??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-06 20:59

Wie weet er adressen voor houtchips/ snippers voor in de bak, ik heb voorgaande topics al doorgespit maar heb er maar twee gevonden en die zijn nogal ver weg, heeft iemand anders nog adressen of telefoonnummers. Alvast bedankt!

Phrono

Re: Adressen voor houtchips/snippers gezocht??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 21:02

Misschien handig om je woonplaats te vermelden?

De houtsnippers waar de paarden die ik rijd op staan komen bij een kippenboer weg. (Friesland)

mayday

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-06 21:03

Omgeving noord brabant maar alles is welkom hoor!

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 21:15

informeer eens bij een houthandel, die willen er soms voor nop wel eens vanaf

mayday

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-06 21:40

RUBYWHITE schreef:
informeer eens bij een houthandel, die willen er soms voor nop wel eens vanaf

Dat kan ik wel eens doen, bedankt voor de tip, verder nog iemand???

Jol1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 23:05

Wij hebben megatop houtchips bij Houtvezelhandel de Wit in Snelrewaard (dat is bij Oudewater) besteld. Ze brengen het aan huis en de prijs was inclusief transportkosten. Megatop zijn van die voorgedroogde naaldhoutchips. Het zijn vrij kleine chips, wij hebben daarvoor gekozen omdat ze minder glad zijn dan de grote chips. Ook vormt de bodem van de bak zich dan beter/sneller. Wij rijden er maar met 1 of 2 paarden in (waarvan 1 met artrose) en we willen graag een licht berijdbare bak.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 09:20

VMR --> EA-GZ diensten

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 20:49

Jol1 schreef:
Wij hebben megatop houtchips bij Houtvezelhandel de Wit in Snelrewaard (dat is bij Oudewater) besteld. Ze brengen het aan huis en de prijs was inclusief transportkosten. Megatop zijn van die voorgedroogde naaldhoutchips. Het zijn vrij kleine chips, wij hebben daarvoor gekozen omdat ze minder glad zijn dan de grote chips. Ook vormt de bodem van de bak zich dan beter/sneller. Wij rijden er maar met 1 of 2 paarden in (waarvan 1 met artrose) en we willen graag een licht berijdbare bak.

Dit hebben wij ook en het bevalt prima! Zlefs als het heel hard vriest kunnen wij onbeperkt doorrijden.
Deze vorm van houtsnippers gaat jaren mee. Gewone houtsnippers rotten snel en geven dan alleen maar blubberige ellende in je bak. Maar de gewone zijn vaak gratis en de megatop niet.

Nielsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 11:01

De naam van het bedrijf ben ik even kwijt maar er is een houthandel in Liempde wat zowel houtschillen als houtsnippers heeft. Over de prijs kun je goed onderhandelen.

mayday

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-06 18:17

Bedankt voor de informatie allemaal, ik zal informeren in Liempde en bij megatop als ik t allemaal zo hoor!