baan voor BBL, instructie (Kootwijk, gelderland)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

elmiran

baan voor BBL, instructie (Kootwijk, gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-06 17:24

Omdat ik BBL wil gaan doen (1 dag naar school en de rest werken) heb ik een baan nodig van minimaal 20 uur in de week. Ik heb dit jaar stage gelopen bij een africhtingsstal en heb zelf al een paar jaar eigen paarden waarvan ik er een voor een deel zadelmak heb gemaakt.
Soort stal maakt me niet veel uit, als het maar in de buurt van Kootwijk is, heb helaas nog geen rijbewijs dus moet te doen zijn op de brommer.

Ik zoek al een tijdje een instructeur/instructrice. Ik heb een paar maanden geleden wel 1x in de 2 weken lessen gevolgd maar helaas ging het niet helemaal zoals ik verwacht had. Ik wil gewoon iemand die me les geeft zonder hulpteugels te adviseren en ik wil mijn paard aan het been krijgen zonder sporen. Ik ben ermee gestopt omdat ik het geen goede reden vond om er een slof aan te hangen. Mijn paard is ngo erg jong en geeft normaal erg makkelijk na, helaas was ze tijdens de lessen heel anders (er stonden andere paarden en ik reed nooit alleen in de bak, soms met een hengst erbij). Ik moest met sporen rijden om haar aan het been te krijgen, dat deed ik tegen m'n zin ik had er geen goed gevoel bij. Sporen zijn daar niet voor bedoeld.
Het paard word dressuurmatig gereden en zoek iemand die mij 1x in de week of 1x in de twee weken aan huis les kan geven. We hebben nog wat problemen met de linkergalop (ze loopt over d'r buitenschouder weg).