Wie heeft er ervaring met Gerrit Zomer bij 'n hoestend paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NesyD

Wie heeft er ervaring met Gerrit Zomer bij 'n hoestend paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-06 14:27

Hallo Allemaal,
Via deze weg wil ik eens bij jullie informeren wat jullie ervaringen zijn met Gerrit Zomer. Heb namelijk een merrie waar we al enige tijd mee aan het dokteren zijn (bij gerenomeerde klinieken) maar niets blijkt te helpen (allerlei medicijnen en onderzoeken gehad c.q. laten doen maar niets wijzer geworden helaas).
Ik zie heel graag jullie ervaringen tegemoet!

kiana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 02:24

Doe maar............
Hij start waar de rest ophoud.

ecco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 21:55

heb ook hoestende pony gehad vroeger...niets hielp...tot gerrit zomer kwam en erachter kwam dat hij allergisch was voor pollen...druppeltjes gekregen, pony heeft nooit meer gehoest!!!!

Vala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 21:42

Het paard van mijn vriendin hoestte ook. Heeft op klinieken gestaan, allerlei vieze infuzen ed gehad, drame ten top.
Gerrit Zomer is gekomen en dat paard blijkt ook allergieen te hebben en een soort astma. Hij heeft het paard er bovenop geholpen en als de lente aanbreekt geeft ze gewoon weer druppels en gaat het goed.

NesyD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 00:04

Even een korte update.
Mijn merrie is sinds afgelopen week verhuisd naar een andere stal (in overleg met Gerrit Zomer). Vanmiddag is hij geweest voor tussentijdse controle en ze blijkt nu al voor 80% beter te zijn. Dit hadden wel zelf ook al wel gemerkt maar dan is het altijd nog even afwachten hoe de behandeld arts er over oordeelt. In ons geval dus ook zeer positief! Nu nog 20% te gaan, gelukkig zijn de ergste klachten en symptomen sterk afgenomen! Had hiervoor nooit ervaring met homepathie en was daarin nogal nuchter, nu ik het met eigen ogen heb kunnen aanschouwen (mijn merrie was door de reguliere artsen al bestempeld als afgeschreven) kan ik het iedereen aanraden! Wil je meer info over wat mijn merrie heeft c.q. heeft gehad stuur me maar een pb en ik zal je alles vertellen wat je wil weten en hoe je Gerrit Zomer het beste kunt bereiken.