Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Breitling schreef:wil ik weleens weten wat jullie daarvan gehoort hebben dan
Breitling schreef:overdrijven is ook een vak. Ik werk op deze manege en er is er nog nooit een bij neer gevallen na een rit. Deze paarden zijn gewent om op sommige dagen meerdere uren te lopen, en dat is alleen op woensdag en zaterdag zondag en maandag zijn ze vrij en di don en vrijdag lopen ze meestal 2 uurtjes per dag. De paarden worden de drukke dagen altijd tussen de ritten door even op stal gezet dat ze kunnnen drinken dus ook dat water te kort zal wel mee vallen.
wil weleens weten wanneer je hier geweest bent eigenlijk
edit: en welke paarden je mee hebt gehad
Breitling schreef:zo lang geef ik er nog geen les, maar kom er al wel 12 jaar. En heb nog nooit mee gemaakt dat een paard er bij neer viel na de les of rit, misschien net het jaar geweest dat ik pony loos was en ik er niet meer kwam. Ik doe nu zelf bijna alle lessen en begeleid ook zo goed als alle buitenritten en de paarden bij mij worden allemaal afgewisselt kwa uren lopen dus er is er geen 1 die zo moe is dat die het niet meer bij kan houden. Verder let ik er ook beter op dat de paarden die een gelpad nodig hebben die daadwerkelijk ook onder krijgen en dat was voorheen ook niet het geval. Ik kan in elk geval wel met zeker heid zeggen dat die beestjes op dit moment een goed leven hebben en ik vind onze accomodatie eigenlijk heerlijk om te staan, direct in het bos, we hebben alleen geen weide
Ipsilonka schreef:Het is toch die manege aan het spoor? En zowiezo, mijn paard staat elke dag van het jaar op het land (en 's nachts op stal) . Dus combinatie spoor en geen wei is voor mij al absoluut not doneEn we kunnen natuurlijk die paarden net op een slechte dag hebben getroffen, maar t was voor ons genoeg om daar nooit meer een paard te huren. Nu hoeft dat ook niet meer aangezien ik er zelf 1 heb natuurlijk