Kosten kraker heup? En waar een te vinden?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mi_Amore

Kosten kraker heup? En waar een te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 22:03

Hey,

vandaag kreeg ik te horen dat men paard haar heup moet gekraakt worden, omdat ze daar helemaal vast zit. Maar weet iemand wat dat ongeveer kost? En waar je zo iemand kan vinden?

Groetjes XxX

_Michelle_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 22:09

Je moet dan bij iemand zijn die chiropractor is (als ik het goed schrijf). Steffi vd Laarse en Erik Laarakker zijn dat onder andere. Steffi komt aan huis, Erik weet ik niet maar hij zit ergens in provincie Utrecht geloof ik. Moet je even op google zoeken dan vind je wel een site van hun. Ik was voor Steffi geloof ik 130 euro ofzo kwijt, een vriendin was bij Erik iets van 180 kwijt.

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 22:21

Ik ben met Anouar bij dierenkliniek de Vallei geweest, bij Gert Jan, hij is ook chiropractor (en DA)
Anouar had last van z'n rug, die zat helemaal vast en z'n spieren waren daardoor helemaal verkrampt. Na één behandeling zag je al een heel ander paard.
Toen hij daar kwam kon hij amper lopen en toen hij daar een paar uur later weg ging was hij helemaal fris en vrolijk.
Ik weet niet precies wat één behandeling koste, dat hebben m'n ouders verder geregeld. Maar ik geloof rond de 100 euro, inclusief thermografie en één rontgenfoto.
In totaal heeft alles rond de 1000 euro gekost, wat nog best mee viel want we zijn er heel vaak geweest. Hij heeft me ook geholpen met rijden toen ik er weer op mocht.

gootje12

Re: Kosten kraker heup? En waar een te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 22:42

Arthur Asveld is een hele goeie in Den Ham.
Geloof dat een consult 75E is.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 23:16

VMR --> MD.

Dewi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 10:58

Jan Evers, DAP Bodegraven (beh. E 50,-)

obelix

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 11:39

Harry Hoevers,zit in Dieren.. Bij hem aan huis kost het 40 euro..

Navanja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 13:46

erik laarakker is zeker aan te raden: www.holistischdierenarts.nl ik heb mijn paard daar zelf laten kraken en nakijken ik was 200 euro kwijt de eerste keer dat is helemaal nakijken en doormeten en inclusief de medicijnen. ik ben heel tevreden over de kliniek van erik. ( zit btw in de bilt dat is bij zeist)
gr navanja

keshje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:00

Wie heeft je verteld dan, dat haar heup vastzit?

Als iemand dat zo zeker kan zeggen is het misschien zelf al een kenner of was het maar een idee van diegene?

Ik zou er een goede osteopaat naar laten kijken. Ik weet niet waar je paard staat, maar als je in de buurt van Zuid-Holland woont, weet ik er wel eentje . Zo niet dan weet ik er misschien ook wel één.

Je mag me een pm sturen als je wilt.

Mi_Amore

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 21:05

De hoefsmid die ik heb, heeft ook gestudeert voor ostheopathie of zoiets, maar heeft zijn studies eigelijk nooit afgemaakt. Meestal zit ie er echt op! En bij Amore weet ik al lang dat er iets niet klopt... De dierenarts heeft ook vastgesteld dat ze last heeft in de rug en dat haar heup durft blokeren. Geloven op het goede woord zeker? Alles voor men knollie...

Ik heb momenteel iemand uit de buurt van Brussel, maar ik woon net aan de grens van Nederland, dus je mag me dat adres uit Zuid-Holland ook geven hoor!

keshje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:33