vlechtjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

RoxyVip

vlechtjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 01:17

Ik heb echt geen idee of het hier goed staat, maar als dat niet zo is willen jullie het dan voor me verplaatsen?

Ik ben op zoek naar iemand die in 1 dag mijn hele haar kan invlechten. En dan bedoel ik met nephaar en dan allemaal kleine vlechtjes. Ik heb het al een keer gehad en toen heeft ze er 11 uur over gedaan, maar dat was door een onervaren iemand en ik heb de pauzes erbij opgeteld. Alleen het probleem is dat ik nu wat korter haar heb (zie profiel) en dat het daardoor waarschijnlijk wat moeilijker word. Ik wil het ook niet nu laten doen maar over een week of tien. En natuurlijk wil ik ervoor betalen en eventueel kan ik ook het nephaar zelf halen.
Btw ik woon in Schoonhoven en heb een eigen auto.
Ik hoop dat er iemand reageert!!!

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 22:43

Volgens mij deed Breitling hier op Bokt dat soort dingen, moet je haar even PB'en!

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 22:45

haha vip, kun je het niet bij jezelf zetten
Bij mij zat het toen best prima alleen wat zijn we lang bezig geweest *grinnik* ik heb ook gewoon een raar hoofd (A)

RoxyVip

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 18:09

Okee!!! Bedankt Remember!
@missmiekie: nee ik kan t idd niet bij mezelf hahahaha. Dat vind ik echt super jammer anders had ik t al lang gehad!

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 10:36

Hey vip, als je iemand weet, laat mij het dan ook ff weten Ik wil dit namelijk voor als ik naar Brazilië ga. Klein verschil; mijn haar is nogal lang ipv kort

Sica
Moderator Over Paarden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 10:36

ik doe dat ook, maar alleen met kant en klare vlechtjes, waardoor je dus in een uurtje of 4 klaar bent.
Als je haar kort is zoals jij zei is dat ook de beste oplossing naar mijn idee.
PM maar als je interesse hebt.