Ik ben op zoek naar het produkt Tensolvet. Is een zalf dat men kan gebruiken bij bijvoorbeeld kneuzingen/zwellingen . In duitsland alleen bij de dierenarts verkrijgbaar , maar het zou in Nederland vrij verkoopbaar zijn. Kan alleen niet vinden waar. Ik zoek een winkel in de grensregio Almelo-Hardenberg-Emmen- Ter Apel.
Ik denk dat je het alleen in Duitsland kunt kopen bij de DA. Bij mijn weten is het in Nederland niet verkrijgbaar. vergelijkbaar produkt is Traumeel van Heel
Daar wordt dus door Duitsers verwezen naar dat je het in Nederland zou kunnen kopen. Alleen is Venlo een beetje ver rijden. Wanneer het ook hier (Ter Apel - Coevorden-Hardenberg-Almelo grensstreek) makelijk te verkrijgen zou zijn, zou dat interessant zijn.
Ik meen dat het niet te verkrijgen is in NL. Jammer, want is gewéldig spul. Wij hadden een duitse stalgenoot die het altijd meenam uit Duitsland. Omdat het niet te verkrijgen was in NL. Misschien in België?
Is bij mijn weten niet te koop in NL, heb het ooit voor mezelf gebruikt Wat ze mij wel vertelt hebben dat Leovet (gel) hetzelfde zou werken maar daar heb ik geen ervaring mee.
(weet dat het topic al een maand oud is maar ik ben ook nog steeds opzoek naar tensolvet)
NHW
Geplaatst: 21-07-09 13:41
Ik heb Tensolvet besteld via UK (Engeland) 23,00 euro en was er binnen drie dagen. Het is in Nederland niet te krijgen (dopinglijst) vanwege Kampfer erin.