Eexterzandvoort (Drenthe)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lovemischa

Eexterzandvoort (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-06 15:34

Wij hebben een boerderij gekocht in Eexterzandvoort (Drenthe), waar we vanaf 8 mei 2006 gaan wonen . Bij het huis zit een dikke hectare wei en zijn 4 boxen.
We hebben zelf een oude pony van bijna 32 en een fjord van 15 jaar. Het probleem is dat de oude pony niet alleen kan zijn, dat zou betekenen dat we niet met de fjord op stap kunnen. De ponie's staan nu op een pensionstal en dat gaat goed, omdat hij nooit alleen is. We zijn ons nu alvast wat aan het oriënteren wat we willen: of een pony erbij kopen, of een pensionklant nemen. Ik zit zelf te denken aan een pensionklant, liefst recreatie ruiter. Mijn voorkeru gaat uit naar een koudbloedras. Mijn vraag is of er animo is voor een box (desnoods 2) in een dorp als Eexterzandvoort. We hebben een buitenbak zonder verlichting en zitten vrij dicht bij een klein bosje met een meertje waar je te paard in kan.

CaylinnMae

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 16:45

Op zulke momenten zou ik toch zeker met mijn Fjorden in Drenthe willen wonen
Is het niet een idee een pony/Fjord te kopen die je dan verhuurt/verleasd aan iemand?

Lovemischa

Re: Eexterzandvoort (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-06 17:46

Is nog wel een leuk huisje te koop tegenover onze toekomstige boerderij Zet je je paardjes bij ons neer....
Superfjorden heb jij zeg! Wat een beweging! Vooral Marga
Leasen is misschien niet zo'n gek idee..... weet je nog wat leuks te koop dan? Met 100% kindermak zijn, niet zo'n lomperd als mijn Diëgo (v. Toddy), maar hij is wel héél lief!