Gezocht: groom regio Rotterdam overschie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pantarhei

Gezocht: groom regio Rotterdam overschie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-06 12:11

Wie vindt het leuk om mee te gaan naar wedstrijden, zo eens in de drie a vier weken in het weekend en wil dan mij helpen met ondermeer verzorging en met name proefje lezen?

Ik heb momenteel twee paarden, waarvan een onder het zadel en daarmee ga ik van af eind april in de B starten.

Daarnaast wil ik met dit paard naar de merriekeuring in ZH en zijn er nog wat andere activiteiten zoals clinics, lessen, trainingen en zo waarbij ik wel wat hulp kan gebruiken.
Rijden kan niet ivm jonge leeftijd paarden.

Paarden staan in Rotterdam Overschie nabij Vliegveld.

Karin_deB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 15:41

Zijn er nog bepaalde eisen aan de groom?

pantarhei

Re: Gezocht: groom regio Rotterdam overschie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-06 16:04

op zich niet, maar een proefje moet je wel kunnen lezen En het is handig als je al wat ervaring met paarden hebt, je kan van mij ook nog veel leren als je het leuk vindt. Maar eh Spijkenisse is niet echt Overschie en wedstrijden zijn ook nog wel eens vroeg }> zeker de eerste tijd in de B, later wordt het meestal beter, maar ja dat kan efkes duren

Karin_deB

Re: Gezocht: groom regio Rotterdam overschie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 19:15

pantarhei schreef:
op zich niet, maar een proefje moet je wel kunnen lezen En het is handig als je al wat ervaring met paarden hebt, je kan van mij ook nog veel leren als je het leuk vindt. Maar eh Spijkenisse is niet echt Overschie en wedstrijden zijn ook nog wel eens vroeg }> zeker de eerste tijd in de B, later wordt het meestal beter, maar ja dat kan efkes duren

Ja ik weet dat wedstrijden meestal vroeg zijn en Spijkenisse niet echt in de buurt ligt.

Ik vroeg de vraag ook niet voor mij, maar voor algemeen