Hoi, Ik ben op zoek naar een niet al te dure stalling voor een paard weet iemand er een in omgeving Haarlem /Spaarnwoude? Laat het me gauw weten Alvast bedankt.
Liewegje heb ik al geprobeerd, zit tot nu toe vol zeiden ze en is een wachtlijst. Vijfhuizen is ook prima, Heb een scooter dus is makkelijk te doen.
Ik weet in iedergeval Stal Vredenhof http://www.stalvredehof.nl/ Naast de Liedehof zit ook een stal, Stal Rutte misschien hebben ze daar nog plek. Had zelf toen ook geinformeerd bij de Liedehof en toen was er ook een wachtlijst, maar ze zeiden dat het niet zo lang duurde voordat er plek was, maar ben nog even verder gaan kijken omdat mijn paardje binnen een paar dagen zou komen en zo lang kon ik ook dus niet meer wachten.
En ik denk dan Manege Spaarnwoude een beetje boven je budget is.
spaarnwoude en assendelft liggen naast elkaar he. ik wil je niks opdringen maar als je het echt niet meer weet kun je altijd nog reageren.ik moest dagelijks op de brom van assendelft naar velserbroek
Ik sta bij Ad Demmer, een kleine prive stal voor in totaal 3 paarden.
Overdag gaan ze naar buiten, 's avonds weer naar binnen en 's zomers staan ze dag en nacht buiten. Er is een buitenbak en je zit vlak bij de duinen maar ook vlak bij Haarlem. De weilanden liggen langs de randweg, ter hoogte van tuincentrum Bos.
Het uitmesten van de stal moet je zelf doen en het binnen en buiten zetten + voeren van de paarden wordt onderling geregeld. De kosten zijn 200 euro per maand excl. hooi / stro / voer.
Op dit moment sta ik er (32 jr) met mijn friese merrie van 5 en er staan 2 meiden van +/-19 jaar met een jonge arabische ruin.
Je kunt me bellen op 06 14 51 74 75 voor meer info of een afspraak om eens te komen kijken.
Ik sta bij Ad Demmer, een kleine prive stal voor in totaal 3 paarden.
Overdag gaan ze naar buiten, 's avonds weer naar binnen en 's zomers staan ze dag en nacht buiten. Er is een buitenbak en je zit vlak bij de duinen maar ook vlak bij Haarlem. De weilanden liggen langs de randweg, ter hoogte van tuincentrum Bos.
Het uitmesten van de stal moet je zelf doen en het binnen en buiten zetten + voeren van de paarden wordt onderling geregeld. De kosten zijn 200 euro per maand excl. hooi / stro / voer.
Op dit moment sta ik er (32 jr) met mijn friese merrie van 5 en er staan 2 meiden van +/-19 jaar met een jonge arabische ruin.
Je kunt me bellen op 06 14 51 74 75 voor meer info of een afspraak om eens te komen kijken.