Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Erna208 schreef:Je hebt van Driest in Meppel; hier moet je met je paard in de trailer heen.
Ik ben klant bij www.goedhard.nl en zij komen met zadels naar je toe.
wouterpaard schreef:de tweespan in Friesland
wouterpaard schreef:Ik zou ook zeker geen Kootstra aanraden!! Mijn vriendin heeft bijna haar paard laten afmaken door hem. Ze reed met een boom 3 (op maat gemaakt zadel) het paard heeft een boom 6 nodig!!
bij de tweespan heb hier veel mensen een zadel weg o.a ik en ik heb er nog nooit slechte ervaringen over gehoord.
RUBYWHITE schreef:wat jij een fout vind hoeft in de ogen van een vakman niet zo te zijn...en je kan me veel wijs maken maar t verschil tussen een 3 en een 6 kan een blinde nog wel zien.
wouterpaard schreef:kennelijk niet. maar idd wat de een goed vind vind de ander niet.
Enne ik vnd het knap datkootstra kan zien of een zadel goed ligt, als het paard op de trailer staat maar ja
Citaat:waarom rij je er dan als eigenaar zijnde heen als je paard toch niet van de trailer komt?
wouterpaard schreef:Citaat:waarom rij je er dan als eigenaar zijnde heen als je paard toch niet van de trailer komt?
Wie zegt dat ze erheen is geweest dan? Ik niet.
Er bestaan nou eenmaal goede en slechte verhalen over mensen. De slechte worden nooit geloofd totdat je het zelf mee maakt.