Ervaringen stal Landhoeve in Diemen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

o0marije0o

Ervaringen stal Landhoeve in Diemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 16:54

hoihoi
mijn vriendin zit te kijken om op stal landhoeve in diemen te gaan staan met haar paard. Ze wou graag weten of er mensen van bokt hun paard daar hebben staan. En hoe het hun bevalt daar.
Ik hoop dat dit hier goed staat?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-03-06 16:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt.

Anoniem

Re: Landhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 16:55

VMR --> EA GZ Diensten.

ElCamino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 17:37

Kennissen van mij hebben er gestaan, beviel ze goed totdat er ruzie kwam tussen de eignaren.... volgens mij is dat nu voorbij en loopt alles weer goed.
Heb alleen goede dingen van haar gehoord, ik ben er zelf nooit geweest.

Bij ons is ook nog plaats geloof ik.... pb me maar

naiade

Re: Ervaringen stal Landhoeve in Diemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 07:47

wij zijn er ook wezen kijken

zag er okay uit maar vond het veel te groot en onoverzichtelijk
boxen verschillen ook behoorlijk

hoorde wel van kennis die daar had gestaan dat het haar niet zo goed beviel maar waarom weet ik niet precies

MissMissy

Re: Ervaringen stal Landhoeve in Diemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 01:28

Ik heb er 1 maand gestaan vorig jaar rond deze tijd. Het zag er allemaal heel leuk uit enzo, maar mijn paard stond ver weg van de stal en ik had zelf geen trailer.

De man had dus aangeboden mijn paard gratis op te halen, nou ik helemaal blij. Zei die onderweg dat het alleen gratis was als ik er minstens 1 jaar zou staan. Dat was echt minder.

Het klinkt ook heel aantrekkelijk 125 euro per maand per stal. Maar daar komt ook nog eens hooi, stro en biks bij. Dus kom je op een bedrag van 250 a 300 euro per maand uit.

Er zijn nu wel nieuwe eigenaren, omdat het echtpaar ging scheiden en allebij wouden ze natuurlijk het bedrijf houden. Maar dat ging niet samen dus nu hebben ze het verpacht.

Het is een gezellige stalling en een stuk netter als eerst. Wat ik wel onhandig vind is die bakken voor de stallen. Daar word je hooi en stro ingegooit. Ik had namelijk een paard die de stal inrende en dan staan die bakken behoorlijk in de weg. Ook kan iedereen gewoon een pluk hooi of stro van je pakken en je biks en wortelen zijn ook niet veilig.