Kent iemand een manege in Amsterdam die geschikt is en goed les geeft aan jonge kinderen (7) die willen beginnen met ponyrijden ? Alvast dank voor de tips !
je kan anders ook kijken bij manege Gijsbrecht van Aemstel, zij zitten in ouderkerk aan de amstel. Ik heb daar met mijn paard gestaan en vond het een hele fijne kind vriendelijke manege.
De Eenhoorn in Diemen is ook altijd een manege geweest waar heel veel kinderlessen zijn. Hoe de instructie daar tegenwoordig is weet ik niet maar hier kun je iig meer vinden: www.eenhoorn.info
wij geven ponylesjes voor kinderen vanaf 6 jaar. startten op de shetjes (kleine groepjes, max 4 kindjes) en gaan daarna over op de welshjes en fjordjes (max 7 kindjes in een groepje).
wij zitten aan de noord kant van amsterdam, lessen duren 90 minuten waarvan 30 minuten verzorgingsles.
vele manege's geven ponylessen vanaf 8 jaar dus moet niet moeilijk zijn iets te vinden.
Ik heb op pony manege equito gereden. Het is er echt heel erg leuk, zeker voor jongere ruiters. Ze hebben alleen maar ponies en geven goed les. Er zijn bijna alleen maar lessen voor kinderen, weinig voor volwassenen, maar het is ook een pony manege he.