Vakantie Burgh Haamstede/ Renesse

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PaolaPromise

Vakantie Burgh Haamstede/ Renesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 12:28

Van de zomer wil ik Promise een weekje meenemen naar Burgh Haamstede, tot nu toe heb ik hem altijd gestalt op manege Lisiduna. Dat vind ik een goede manege maar nu vraag ik me af of er daar nog meer mogelijkheden zijn om je paard te stallen. Ik dacht namelijk wel eens wat gezien te hebben aan de hogezoom (weg tussen Renesse en Haamstede) waar je je paard kon stallen bij een camping ??

Wie kan mij hier iets meer over vertellen??? Lisiduna vind ik best een leuke manege maar ik heb hem liever op een rustigere plek bij een boertje ofzo, weidegang is wel een pre...

Manege Grol ken ik al en daar wil ik hem niet neerzetten dus als jullie iets weten buiten die 2 maneges om hoor ik het graag!

marloezzke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 12:31

wij zijn een paar jaar geleden ook naar burghaamstede geweest met de rijvereniging en de paarden, wij verbleven toen zelf op vakantiepark de roompot, aan de overkant van de weg was een manege waar je je paard kon stallen. echt super heel erg mooi en netjes onderhouden. het enige nadeel vind ik wel dat de stranden er niet super mooi zijn om op te rijden.
daarnaast ben ik wel van mening dat je eigenlijk beter in het voor of najaar kan gaan ivm de tijden waarop je in de zomer het strand op mag.

PaolaPromise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 12:35

Weet je nog hoe die manege heet?? Waarschijnlijk zal dat Lisiduna of Grol geweest zijn en ik zoek wat buiten die 2 om..

Weet je ook wat de tijden die je op het strand mag zijn in de zomer?

Jade91

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 12:37

Wij gaan met de ponyclub (voor het 3e jaar al) naar Lisiduna in Burg haamstede, echt leuk joh!! en dan lekker crossen op hetstrand;p maar verder weet ik er echt niks vanaf in die plaats..

marloezzke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 12:46

vroeg in de ochtend en laat in de avond, ik denk dat je dit ook wel op internet kan vinden ergens.

wat betreft de naam van de manege ik was net al aan het kijken maar kon het niet vinden. ik zal nog ff verder zoeken.

marloezzke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 12:58

Relien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 12:58

de tijden zijn voor 10 uur sçhtens naar het strand en na 6 uur.. geloof ik als ik het goed heb.. Duie van 6 uur weet k bijna wel zeker maar ik zal het nog even voor je na vragen

ikke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 13:48

marloezzke schreef:
ik heb het gevonden,

wij zijn toen in kamperland geweest vlakbij burghaamstede
de manege heete standhoeve. ik vond het een erg mooie manege!
http://www.roompotparken.nl/parken/room ... sort/index

Dat is een relatief begrip, er zit een dijk en een plas water tussen Haamstede en Kamperland. Dat is nog altijd een dikke 15 km. Vind ik niet vlakbij als het om stalling gaat. Daarbij is het op Noord-Beveland toch niet zo mooi rijden als op Schouwen.
Met de NVVR hebben we elk jaar een weekend bij Lisiduna, maar ik had m'n paard daar nooit, ik stond wat verderop bij iemand privé. Kwestie van goed zoeken, er zijn wel mensen waar je je paard privé kunt stallen.

PaolaPromise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 14:05

@ Ikke; Heb je misschien wat namen voor me??

Anoniem

Re: Vakantie Burgh Haamstede/ Renesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 14:58

VMR --> EA GZ Diensten.

Caadhola

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 22:40

Tusse Haamstede en Renesse zit stoeterij woodstock,dit is een minicamping.als je over de Hoge weg rijd zie je het bord staan.
Ik ben er al twee keer geweest en is prima bevallen.
Ze hebben er ook sta caravans te huur voor weinig geld.
Je paard kan op stal of in de wei.

Caadhola

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 22:52

de site van de camping heb ik even op gezocht www.vekabo.nl/waverijn/nl.htm
op de wei betaalde we 3 euro per dag voor de paarden,dan krijg je een eigen stuk wei.