hengstenwei

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

blondytjuh

hengstenwei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 13:38

hallo,
Ik ben op zoek naar een betaalbare hengstenwei voor een 1 jarige hengst, voor aankomend zomerseizoen...
het liefst provincie utrecht of zuid-holland, maar mag ook ergens anders zijn...wie weet er een goed adres??

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 14:02

VMR --> EA GZ Diensten.

Rox04

Re: hengstenwei

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 20:39

Hoi,

Wij hebben een kleinschalig opfokbedrijf. Vanaf ongeveer 1 Mei tot ongeveer 1 November (beetje afhankelijk van de weersomstandigheden) hebben we zomerweide voor jaarlingen en tweejarigen (in gescheiden koppels natuurlijk). Wij hebben 10 hectare weide om ons huis heen dus er is de gehele dag toezicht. Ook probeer ik, hoe moeilijk dat soms ook is in zo'n grote weide, toch de dieren zoveel mogelijk in de hand te houden. De kosten zijn 55 euro per maand inclusief 1 keer halverwege ontwormen en bekappen. De paarden dienen dan wel bekapt en ontwormd te zijn bij aankomst. Er is dan ook de mogelijkheid om wanneer het weideseizoen afgelopen is de jaarling bij ons in de winterstalling te doen. Maar dit hoeft natuurlijk niet.

Misschien een nadeel voor jou, wij zitten in Noord-limburg, vlakbij Venray. Maar mocht je nou toch intresse hebben dan ben ik altijd bereid om je met behulp van foto's van je jaarling toch een beetje op de hoogte te houden.

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 10:11

Wij hebben ook nog plek.

Zowel alleen de zomermaanden als ook de wintermaanden.

blondytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-06 18:34

naiade schreef:
Wij hebben ook nog plek.

Zowel alleen de zomermaanden als ook de wintermaanden.

wat kost bij jullie een zomerseizoen??
in amsterdam zitten jullie toch??