stageuitdaging rondom breda

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

juline

stageuitdaging rondom breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 11:19

ik zal eerst eens vertellen waar het over gaat.
ik heb 3 jaar de paardenhouderij opleiding op het prinsentuin gedaan en afgerond. en ben in september 2005 overgestapt naar koksopleiding op het baroniecollege.

maar ik merk dat de paarden blijven trekken en ik er niet zonder kan.

nu moet ik ook stage's lopen op deze school en de volgende begint 10 april weer voor 10 weken lang iedere dag.

nu vroeg ik me af is er een wat grotere stal met uitgebreide kantine die de uitdaging aan wil gaan met mij.
ik doe graag stalwerkzaamheden, goed in omgang met paarden alleen rijden heeft zo af en toe zijn zwakheden.

dus wie durft het aan?

Kobus17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 14:48

misschien kan je eens informeren bij Peemen (vroeger heette het Hoeve Galderzicht, Breda, ik weet niet of dat nu nog zo is.) die hebben zo'n feestzaal gebeuren en paarden . Weet dat er vroeger wel een manege / pensionstal zat maar ik weet niet of dat nu alleen nog prive paarden van hun staan. Volgens mij treden/traden ze ook op in het land van Ooit. De feestzaal worden themafeesten gehouden ( en daar zit ook eten bij).

Carolaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 10:35

Bij hoeve galderzicht is het nog steeds een manege met pensionstalling. En ze hebben inderdaad een apart gedeelte voor de themafeesten. Ik zou zeggen bel ze een keer op en wie weet!

juline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-06 13:36

ja bedankt ze hadden me al benaderd mocht komen

dus ga het volgende week op school proberen te regelen

bedankt voor de reacties

Iriscope

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 16:06

Je zou Muiltje, hier op bokt kunnen proberen, mijn vriendin loopt er nu en heeft het er erg naar haar zin!
Ze zit in Gilze dacht ik